“Virkelig god mad og drikke. Men middel betjening. ”
Anmeldelse af Je t'aime

Køkkener: Fransk
Spisemuligheder: Reservationer
Kvarter: Det indre Vesterbro
Anmeldt 6. juli 2020 fra mobile enheder

Virkelig god mad og drikke.
Bare synd at tjeneren var virkelig uopmærksom, og ingen situationfornemelse have.

Tak, Katrine G

Anmeldt 23. januar 2020 fra mobile enheder

Super hyggeligt sted med smagfuld retter,dejlig vin og betjening i top
Vi anbefaler stedet og selvfølgelig kommer vi igen

Tak, StellaC1630
Anmeldt 2. december 2019

Skøn lille restaurant, fransk stil og hyggelig. God atmosfære, sød betjening. Lækre retter, (desværre et) men, retterne er simpelthen for små. Jeg vil være mæt, når jeg går ud af døren 400 kroner fattigere... men som sagt, det smager skønt! Tre stjerner bliver her i systemet oversat til gennemsnitlig. Je t'aime er meget bedre end gennemsnitlig, blot lidt nærige med portionerne...

Dato for besøg: december 2019
Tak, alenbaek
Anmeldt 26. november 2019

Fin og hyggelig restaurant med masser af plads indenfor - og maden var bestemt glimrende, rigelig og i den grad meget fransk.

Dato for besøg: november 2019
Tak, ChrAnkerstjerne
Anmeldt 13. oktober 2019 fra mobile enheder

Vi besøgte denne hyggelige restaurant med ren Pariseratmosfære. Menuen er ikke stor, men det var smagen og kvaliteten af retterne derimod. Vi fik smørstegt havtaske og coq au vin, der smagte fantastisk. Personalet var venligt og serviceminded. Kan anbefales. Det er ikke sidste gang vi besøger Je t’aime.

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, nicolaih38

Rejsende, der kiggede på Je t'aime, kiggede også på

Har du været i Je t'aime? Fortæl om dine oplevelser!