“Kæde med sjæl”

Bone's Restaurant (Amagerbrogade)
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Amager
Anmeldt 4. april 2018

Bones-filialen som ligger på Amagerbrogade er en virkelig hyggelig restaurant, med altid venlig, opmærksom og omsorgsfuld betjening. Vi er ikke så glade for burgerne, men det gør intet, for resten af maden er veltilberedt, og de gør meget ud af at holde salatbaren pæn. Der er dog ingen tvivl om at min kæreste og jeg hovedsageligt kommer der, fordi der bare altid er god stemning og en skøn atmosfære :)

Tak, BeaIkea
Christina S, Digital Marketingmedarbejder hos Bone's Restaurant (Amagerbrogade), svarede på denne anmeldelseSvarede d. 11. april 2018

Kære BeaIkea.

Tusind tak for din kommentar og anmeldelse. Det sætter vi stor pris på!
Vi er rigtig glade for, at I vælger Bone's. Både pga. maden og atmosfæren.
Vi håber , at se jer snart igen! :)

De bedste hilsner,
Christina, Bone's Marketing.

Anmeldt 3. marts 2018

Fødselsdags fest, meget børnevenlig restaurant, vi fik hurtigt anvist bord, som var forudbestilt. Der var meget travlt, og ventetiden på 50 minutter på maden var ikke ok. Men lækker mad + salat/ is buffet. Dejligt sted, som kan anbefales, men man skal have god tid. Man skal også være opmærksom på der er tid på hvor længe man har bordet.

Tak, leif j
Anmeldt 24. januar 2018

Vi var inde og få en middag, stedet i sig selv var hyggeligt nok

Der var bare så travlt at servicen faldt lidt.

Maden smagte som det skulle, et sted det grundet travlhed gik galt var under bestillingen (forkert ret)

Men ellers fint og hyggeligt sted

Tak, JanWeyhe
Christina S, Digital marketingmedarbejder hos Bone's Restaurant (Amagerbrogade), svarede på denne anmeldelseSvarede d. 14. februar 2018

Kære Jan.

Tusind tak fordi du deler jeres oplevelse med os her på trustpilot og for din tilbagemelding. Vi er rigtig glade for, at I havde et dejlige besøg trods travlhed og forkert ret. Vi bringer naturligvis din kommentar videre, så vi for eftertiden altid kan sikre os, at der er nok personale på.
Tak fordi I har taget jer tid til at give os et par ord med, vi sætter stor pris på jeres feedback og håber, vi får muligheden for at byde jer velkommen snart igen.

De bedste hilsner fra Bone's Amager.

Anmeldt 8. november 2017 fra mobile enheder

Deres ben og brisket er virkelig lækre. Er fedt man selv kan blande en snack kurv enten som forret eller tilbehør. Her kan jeg anbefale deres chicken tenders. Altid venlig og smilende betjening

Tak, tinamS9844XT
Anmeldt 26. september 2017 fra mobile enheder

Vi bestilte to lækre omgang ribben med hhv bagekartoffel og fritter til. Derudover spiste vi fra salatbaren. Det hele var vildt lækkert !

Det blev også rigtig billigt da vi kumme vise studiekort. Da sparer man halvdelen når man er to :)

Vi endte på ca. 250 dkk for 2xhovedret, 2xsalatbar, is til dessert og vand til hele måltidet.

Tak, beramram

Rejsende, der kiggede på Bone's Restaurant (Amagerbrogade), kiggede også på

Har du været i Bone's Restaurant (Amagerbrogade)? Fortæl om dine oplevelser!