“Bedste burrito og cheesecake i hele verden”

Slice of San Francisco Café & Take-Away
nr. 1 af 63 Dessert i København
Køkkener: Amerikansk, Mexicansk, Café
Spisemuligheder: Morgenmad, Takeaway
Kvarter: Indre By
Beskrivelse: Hjemmebagt New York Cheesecake er vores specialitet, byens bedste dessert lavet med kærlighed. Envidere har vi en spændende menu bestående af Mexikansk mad (flere varianter af Burritos og Quesadillas) samt Amerikansk Tuna melts. Vi har også lækre salater, vin og special øl: Anchor Steam fra San Francisco. Vi glæder os til at se jer! ,))
Anmeldt 27. juni 2018 fra mobile enheder

Mirri er den sødeste indehaver af slice of San Francisco Hun laver verdens bedste cheesecake og hendes burritos er ligeså gode

Tak, tobiasp126

Anmeldt 4. juni 2018 fra mobile enheder

Mega lækker mad i rigelige mængder.
Min søn havde 9 års fødselsdag og fik fødesdagskage med lys og fødselsdagssang. Sødeste vært ever.
Fin oplevelse, kan varmt anbefales!

Tak, 797lina
Anmeldt 30. april 2018 fra mobile enheder

Lille hyggeligt sted med super sød ejer/vært.
Det er den bedste burrito i byen❤️
Råvarerne er lækre og friske.
Kan varmt anbefales til alle der er meget sultne, da potioner er dejlige store.

Tak, Erdogan A
Anmeldt 30. marts 2018 fra mobile enheder

Menukortet var ikke ret stort og tror nok, at jeg havde forventet noget helt andet.
Jeg valgt dog en quesadillas som smagte super fint. Stedet er ikke ret stort og maden bliver tilberedt i åben køkken.

Tak, godmadnu
Anmeldt 7. december 2017 fra mobile enheder

Vi fik Burritos og quesadillas - det smagte godt og der var rigeligt mad. Ejeren var super sød og nærværende på den dejlige måde.

Tak, 997trines

Rejsende, der kiggede på Slice of San Francisco Café & Take-Away, kiggede også på

Har du været i Slice of San Francisco Café & Take-Away? Fortæl om dine oplevelser!