“Her føler man sig godt tilpas og velkommen”

Slice of San Francisco Café & Take-Away
Køkkener: Amerikansk, Mexicansk, Café
Spisemuligheder: Morgenmad
Kvarter: Indre By
Beskrivelse: Hjemmebagt New York Cheesecake er vores specialitet, byens bedste dessert lavet med kærlighed. Envidere har vi en spændende menu bestående af Mexikansk mad (flere varianter af Burritos og Quesadillas) samt Amerikansk Tuna melts. Vi har også lækre salater, vin og special øl: Anchor Steam fra San Francisco. Vi glæder os til at se jer! ,))
Anmeldt 4. juli 2016

Maden er fremragende og værten er meget imødekommende
Jeg kan kun anbefale at spise her.
Indretningen er meget lys og hyggelig , høje borde og bænke.
Masser af farverige puder og farverigt dekoreret.
Her er rent og pænt .
Et sted jeg helt sikkert vil besøge igen

Dato for besøg: juli 2016
Tak, Bente H

Anmeldt 11. juni 2016 fra mobile enheder

Lille hyggeligt og centralt sted i København som serverer den bedste cheesecake jeg til dato har smagt. Jeg mistænker den søde indehaver for selv, at have lavet den!

Dato for besøg: juni 2016
2  Tak, Bergmann1
Anmeldt 26. maj 2016

Hyggelig atmosfære. Wind down sted.
Få en snak med Miriam
Den helt ægte bagte cheesecake, mums hvor er den god

Dato for besøg: december 2015
Tak, tigerdk
Anmeldt 30. marts 2016 fra mobile enheder

Prøv det. De bedste oksekød burritos, og slut af med cheese cake med hindbær sovs! Indehaveren er ansvarlig, sjov og karismatisk!

Dato for besøg: marts 2016
1  Tak, 227pernilleb
Anmeldt 21. februar 2016 fra mobile enheder

Rigtig god burrito og skøn cheese cake! Var faktisk mæt midt i den store burrito, men måtte smage kagen, så bestilte en til deling for familien. Næste gang skal der være plads til en hel kage!! Super venlig og imødekommende betjening. Absolut ikke sidste besøg.

Dato for besøg: februar 2016
1  Tak, Rikke A

Rejsende, der kiggede på Slice of San Francisco Café & Take-Away, kiggede også på