Anmeldt d. 23. juni 2017

Et alternativ til den "traditionelle" hotelstil - og en klar linje igennem indrening og anvendelse af økologiske produkter. Hyggelig bar i en intim lobby. Desuden gode mulighed for at sidde uden for - både foran hotellet og i gården bagved

• Overnattede: juni 2017, rejste i forbindelse med forretninger
2  Tak, Per Nikolaj B
Anmeldt d. 29. april 2017 fra mobile enheder

Stedet emmer af kvalitet og økologi. Her er super hyggeligt, der er gjort rigtig meget for at man kan føle sig hjemme både i den chamerende lobby og på værelserne. Genbrug er et af nøgleordene. Morgenbordet består udelukkende af økologiske produkter.
Jeg gir 5 stjerner for hyggen og charmen.

Overnattede: april 2017, rejste som par
2  Tak, Lea J
Anmeldt d. 10. marts 2017

Meget speciel indretning, lige fra indgangen til receptionen, morgenmadsrestauranten og såmænd også værelserne.

Vi blev opgraderet til et stille værelse med altan, dejligt. Atmosfæren var hyggelig og afslappet, på nær til morgenmaden, hvor der ikke var bordplads til alle og selve buffeten var pladsmæssigt alt for småt, så der var meget ventetid.

Hvis der er brug for parkeringsplads, så er det ikke det bedste hotel at vælge. Der er ganske få parkeringspladser i gården, men ellers er det meget svært at finde pladser i nærheden, da alle ofte er optagede.

• Overnattede: august 2016, rejste i forbindelse med forretninger
Tak, HenningP629
Anmeldt d. 4. marts 2017 fra mobile enheder

Rigtig dejligt og centralt beliggende hotel lige ved Kastellet og Langelinie. Dejlige værelser - værelser mod gården er meget rolige. Hjælpsomt personale. Meget lækker morgenmadsbuffet.
Kommer gerne igen.

Overnattede: marts 2017, rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Helle H
Anmeldt d. 14. januar 2017 fra mobile enheder

Dejligt ophold på virkelig hyggeligt økologisk hotel. Skøn atmosfære. Morgenmaden virkelig lækker. Spa på toppen, som nok egner sig bedst til sommer, men skøn udsigt over Københavns tage. God central beliggenhed. Tæt på s-tog, Kastellet og shopping.

Overnattede: januar 2017, rejste som par
Tak, Rikke Tandrup N