“Møre smagfulde bøffer !!”
Anmeldelse af Retour Steak Vesterbro

Retour Steak Vesterbro
Spisemuligheder: Reservationer
Kvarter: Indre By
Anmeldt 1. oktober 2017

Besøgte stedet en lørdag aften, der var PROP fyldt og vi havde heldigvis bestilt bord.
Vi blev hurtigt vist til bordet, fik menukort og blev tilbudt vand imens vi kiggede kortet igennem. Vi valgte 2 x 350 g. ribeye med hjemmelavede pommes og ægte bearnaise, selvfølgelig.. Dertil en drink og en fadøl.
Drikkevarerne kom hurtigt, sammen med noget fint brød og smør, samt to steak-knive.
Ca. 8-10 min efter kom bøfferne - perfekt stegt, med ultra sprøde fritter og lækker bearnaise med godt med estragon og syre. Bøfferne kom med bagte små tomater og bagte hvidløg - perfekt til umami-boost
Venligt personale og super stemning i hele restauranten - folk er virkelig tilfredse her!

Tak, Jonasmoritz

Anmeldt 1. september 2017 fra mobile enheder

Super gode bøffer - ja faktisk mad generelt. Hurtig og venlig betjening.
Jeg kommer helt sikkert igen.

Tak, helt1972
Anmeldt 27. august 2017 fra mobile enheder

Skøn mad, fantastisk betjening og dejligt sted - jeg kunne ikke ønske mig en bedre afslutning på min fødselsdag! Vi kommer helt sikkert igen.

Tak, LenaEriksgade
Anmeldt 26. august 2017 fra mobile enheder

Min kæreste havde 30 års fødselsdag og vi havde fået anbefalet Retour som værende et godt sted.
Vi besøgte stedet den 17 august og blev sat til rette.
København bugner af gode steakresrautanter og dette er en af dem. Det der skiller sig ud er ikke blot maden - men i særdeleshed betjeningen og denne aften havde vi den udsøgte fornøjelse af at have Anne som vores tjener. Selvom der var en smule travlt havde hun konstant øje på os og andre borde, og altid med en imødekommende og venlig tilgang! Det er til gengæld ikke en selvfølge andre steder. Vi havde tænkt os 3 retter men måtte efter en skøn hummer til forret og en perfekt stegt Ribeye til hovedret, indse at en dessert ikke kunne klemmes ned. Anne vidste at mange gerne ville have tre retter men at mange også måtte give op. Hun havde derfor ikke sat den til bestilling - og da vi afbestilte desserten, tilfredse og mætte, fik vi kun smil og forståelse. Maden og vinen var en dejlig oplevelse, men et glædeligt gensyn med Retour sker i højeste grad pga Anne som gjorde en forskel for os.
Tak til Retour og Anne for en fantastisk aften som min kæreste og jeg vil kigge tilbage på - og som vi vil nævne for alle i vores omgangskreds ❤️

Lena & Torben

Tak, Torben S
Anmeldt 20. august 2017 fra mobile enheder

En af de møreste og mest smagfulde steaks jeg har fået!

Lækre hjemmelavede pommes frites og bearnaise til - egentlig en ret klassisk oplevelse, men smags- og oplevelsesmæssigt helt i topklasse.

Iøvrigt også venlig og opmærksom betjening. Vi kommer igen!

Tak, Thomas P

Rejsende, der kiggede på Retour Steak Vesterbro, kiggede også på

Har du været i Retour Steak Vesterbro? Fortæl om dine oplevelser!