“Absolut en af Københavns bedste italienske restauranter”
Anmeldelse af Da Salvo

Da Salvo
Reservér med
Spar op til 30 %, når du reserverer online *
Da Salvo er ikke tilgængelig på det valgte tidspunkt. Vælg et andet tidspunkt, eller søg efter restauranter med kapacitet.
Det tidspunkt, som du har valgt, er allerede passeret.
Kvarter: Frederiksberg
Beskrivelse: Da Salvo er et pizzeria i underetagen med siddepladser og takeaway (det er ikke muligt at reservere bord i pizzeriaet) og et trattoria (restaurant) ovenpå, med en fast menu udvalgt af Salvo. Vi står for kvalitet, autencitet og god mad, hvor maden har hovedrollen. Stemningen er hyggelig og servicen er god.
Anmeldt 19. marts 2018 fra mobile enheder

Den ægte calabresiske stemning, krydret med hyggelige omgivelser og helt eksorbitant mad har sørget for, at jeg nu kommer her mindst en gang om måneden og, hvis tiden er der, gerne flere.

Dato for besøg: marts 2018
1  Tak, Mads M

Anmeldt 15. marts 2018 fra mobile enheder

Den bedste pizza jeg har fået længe, venlig og hurtig betjening. Og ros til vinbaren i kælderen for meget hyggelig stemning og spændende udvalg af italienske vine.

Dato for besøg: marts 2018
1  Tak, Alexandra E
Anmeldt 25. februar 2018 fra mobile enheder

Hvis du skal til Det Nye Teater, så finder du ikke bedre sted. Bil parkeret i Codanhuset, på den anden side Gammel Kongevej Da Salvo og 250 meter til teater. Vi har bestilt bord til kl. 18.00, spurgt om vi kan nå teater til kl. 20.00 - det kunne vi.
Forret, hovedret og cafe - med meget passende tempo.
Og maden - simpel, som italiensk mad kan være.
Det skal bare prøves!!!!!

Dato for besøg: februar 2018
Tak, mirzo
Anmeldt 9. november 2017 fra mobile enheder

Herligt sted med dejlige italienere midt i København. Vi spiste ovenpå omgivet af livlige italienske kokke, tjenere og fyldt til randen med italienske gæster (jeg anede ikke at det var så mange Italienere i CPH en regnfuld torsdag aften) I kælderen er lækker vinhandel og romantisk stemning. Super lækker mad og den bedste Tiramisu jeg har smagt på en restaurant i Danmark.

Dato for besøg: november 2017
Tak, 369thomasd
Anmeldt 15. juli 2017 fra mobile enheder

Utrolig dejligt personale, fantastisk service og fuldstændig fantastisk mad. Vi glæder os meget til at komme tilbage!

Dato for besøg: juli 2017
2  Tak, mettent

Rejsende, der kiggede på Da Salvo, kiggede også på

Frederiksberg, København

Har du været i Da Salvo? Fortæl om dine oplevelser!