“Incredibile!!”
Anmeldelse af Da Salvo

Da Salvo
Book med
Da Salvo er ikke tilgængelig på det anmodede tidspunkt. Vælg et andet tidspunkt, eller søg efter restauranter med kapacitet.
Det tidspunkt, som du har valgt, er allerede passeret.
Kvarter: Frederiksberg
Beskrivelse: Da Salvo er et pizzeria i underetagen med siddepladser og takeaway (det er ikke muligt at reservere bord i pizzeriaet) og et trattoria (restaurant) ovenpå, med en fast menu udvalgt af Salvo. Vi står for kvalitet, autencitet og god mad, hvor maden har hovedrollen. Stemningen er hyggelig og servicen er god.
Anmeldt 15. juli 2017 fra mobile enheder

Utrolig dejligt personale, fantastisk service og fuldstændig fantastisk mad. Vi glæder os meget til at komme tilbage!

2  Tak, mettent

Anmeldt 15. juli 2017 fra mobile enheder

Lækker mad og vin på restauranten. betjeningen var i top og vi glæder os allerede til at komme tilbage igen.

2  Tak, mcemz
Anmeldt 9. juni 2017

Københavns bedste pizza - jeg er meget kræsen med pizza og denne her på Da Salvo var virkelig fantastisk. Har også fået kokkens menu ved anden lejlighed og den var også virkelig god. Maden er meget autentisk.

2  Tak, Sofie A
Anmeldt 2. juni 2017 fra mobile enheder

Det er bestemt et af de bedste pizzeriaer i københavn og jeg kan kun anbefale stedet, hvis man alligevel er i området og har lyst til pizza! Personalet er utrolig søde.

2  Tak, Julie M
Anmeldt 2. juni 2017 fra mobile enheder

Kan varmt anbefale da salvo. Super betjening uden de store dikkedare. Lækker mad og masser af value for money. Skønt sted og super lækker mad.

2  Tak, Ulrik M

Rejsende, der kiggede på Da Salvo, kiggede også på

Frederiksberg, København

Har du været i Da Salvo? Fortæl om dine oplevelser!