Anmeldt d. 29. juni 2020

Høfligt personale.
Værelset var lille men det var pænt og rent og fungere fint.
Morgenmad var meget fin, der var ikke helt styr på, at jeg havde betalt for det på forhånd, men der blev styr på det.
Hotellet er godt beliggende i centrum.
Alt i alt meget fint til en overnatning.

Dato for ophold: juni 2020
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med hotellet
1  Tak, pmoeller32
Anmeldt d. 16. juni 2020

Vi følte os meget velkommen fra vi trådte ind af døren til vi sagde farvel og på gensyn!
Meget smagfuldt indrettet og gennemført stil på hele hotellet. Pænt og rent og vigtigst, en rigtig god stemning og atmosfære og så kan beliggenheden ikke være mere central for en ferie i København. Vi kommer helt sikkert igen! Kh Helle og Jørgen

Dato for ophold: juni 2020
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med hotellet
Tak, schytz2020
Anmeldt d. 23. maj 2020

Jeg har boet på SP34 et par gange og været glad for det. Men her da jeg bookede tredje gang, blev jeg noget forvirret af kommunikationen på deres eget site: der står 100% fleksible bookinger, men da jeg bookede viste det sig IKKE at være tilfældet. Jeg ringede straks, og jeg blev lovet en opringning retur - jeg ventede en uge og skrev så en mail. Ingen har hverken ringet eller skrevet. Måske er de gået konkurs?

Dato for ophold: maj 2020
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, 215jannej
Anmeldt d. 26. august 2019

hotel liggger bare rigtig godt. Musik god. Man foeler sig velkommen. Gode til at give oplysninger om hvor man kan spise andre steder, naar hotellet's egne restauraner, der er helt helt gode, ikke har plads.

Dato for ophold: august 2019
Tak, flyvetur
Remillard, Direktør hos Hotel SP34, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 30. august 2019

Kære flyvetur

Skønt at høre!!

Tak fordi du tog dig tiden til at give din feed-back. Den er givet videre i huset og vi håber. at byde dig velkommen tilbage en anden gang!

Bedste hilsner
Pia Remillard

Anmeldt d. 11. juni 2019

Dejligt hotel. Fine værelser med alt, hvad der skal være. Lidt larm fra gaden, men var også nødt til at have vindue åbent pga. varmen. Meget søde og smilende medarbejdere hele vejen rundt :-)
Rigtig fin morgenbuffet.

Dato for ophold: juni 2019
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, JPJ8355
Remillard, Direktør hos Hotel SP34, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 13. juni 2019

Kære JP8355

Tusind tak for dine fine ord om din oplevelse på Hotel SP34.
Vores mål er at vores gæster altid føler sig både velkomne og hjemme hos os, så det er altid dejligt at høre at det lykkes og at I havde et godt ophold.

Vi håber at få lov til at byde dig velkommen tilbage og ønsker dig en dejlig dag!

Bedste hilsner
Pia