Anmeldt d. 7. februar 2018

Lidt små værelser, men indretningen af dem, en fantastisk seng og lækkert badeværelse gav os en god oplevelse. Vi nåede desværre ikke at prøve vinbaren da vi skulle til middag i byen. Morgenbuffet'en er rigtig god og kan anbefales til alle.

• Overnattede: februar 2018, rejste som par
Tak, soerenmichaelschmidt
Lene L, Direktør hos Hotel SP34, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 8. februar 2018

Kære Soerenmichaelschmidt

Tak for din positive feed badk.
Jeg er glad for I nød jeres ophold og kunne lide vores Good Morning it Is Organic morgenmad, den er vi selv ret begejstret for.

Jeg håber vi får mulighed for at byde jer velkommen en anden gang her på Hotel SP34, og I så får mulighed for at nyde vores wine hour.

Med venlig hilsen

Anmeldt d. 6. februar 2018

Super hotel med den bedste beliggenhed. Oser at stil og hygge. Ingen støj på værelset og et kig til en ægte københavnsk baggård med al den charme en sådan indeholder. Imødekommende staff. Virkelig lækker morgenmad hvor der var lækre detaljer både i buffeten og i omgivelserne. Følte mig virkelig forkælet

Værelsestip: Værelser der vender mod gården er ihvertfald dejlig rolige
  • Overnattede: februar 2018, rejste med familie
Tak, Mia T
Lene L, Direktør hos Hotel SP34, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 7. februar 2018

Kære Mia

Mange tak for din fine anmeldelse.
Jeg er glad for at se at du nød dit ophold hos os, og at vi kunne være med til at forkæle dig.

Jeg håber vi får mulighed for at byde dig velkommen tilbage igen på et senere tidspunkt.

Rigtig god dag

Anmeldt d. 31. januar 2018 fra mobile enheder

Det var helt fantastisk.

Først mødte vi sød betjening ved indtjekningen.
Så kom vi på værelset med en hyggelig by udsigt.
Lækkert værelse. Rent- og ordentligt.

Vi fik serveret lækkert vin til Wine Hour.

Vi fortryder, at vi ikke smagte maden i restauranten på stedet, men gik i grøften.
Grunden til dette var, at vi næste morgen nede i en kælder fik serveret den meste top lækre økologiske brunch med champagne og alt til.
Vi har aldrig oplevet noget ligende mere unikt og fantastisk sted til morgenbrunch.
Vi tør slet ikke, at tænke på hvad vi så nok er gået glip af for en middag.

Vi siger tusind tak for denne fantastiske oplevelse.

Overnattede: oktober 2017, rejste som par
Tak, Heidi M

Kære Heidi

1000 tak for din søde og positive tilbagemelding, og selv tak, jeg er glad for at se at I nød jeres ophold i fulde drag.
Jeg kan på det varmest anbefale en af vores restauranter næste gang I kommer på besøg, - de kan sagtens leve op til vores økologiske morgenbuffet.

Jeg håber vi får mulighed for at byde jer velkommen igen her på Hotel SP34

Rigtig god dag

Anmeldt d. 14. april 2017 fra mobile enheder

Hyggeligt Hotel - perfekt til kæreste tur.
Meget venlig betjening hele vejen rundt. Vi havde booket loftsuiten som er lækker med udsigt over Københavns tage. Suiten har nærmest All inklusive så det er Super fedt. Morgen er skøn økologisk og velsmagende. Vi kommer helt klart igen.

Overnattede: april 2017, rejste som par
Tak, Peter T
Lise E, Chef  hos Hotel SP34, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 26. april 2017

Kære Peter T,

Tak for din anmeldelse.
Skønt at høre at I nød jeres ophold hos os.
Og, ja udsigten fra vores LoftSuite er et rigtigt "Instamoment"

Vi glæder os til at byde jer velkommen tilbage.

Mange Hilser
Lise Egenius, Hotel manager

Anmeldt d. 25. november 2016 fra mobile enheder

Super lækre mødelokaler, hvor der kan arbejdes og holdes møder i fred og ro. Lækre mellemmåltider og snacks, sammen med en god kaffe. Og service i topklasse. Et super godt sted at mødes, hvis man skal ud fra egne lokaler :-)

Overnattede: november 2016, rejste i forbindelse med forretninger
Tak, jeabri
Freya S, Front Office hos Hotel SP34, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 27. november 2016

Kære gæst,

1000 tak for din anmeldelse, vi glade for at høre at du har været tilfreds over vores mødelokale, service og forplejning. Vi vil sikre os at give roserne videre til vores konference afdeling.

God søndag.
De bedste hilsner