2 personer kigger på dette hotel
129 US$
Book nu, betal under opholdet
128 US$
Trip.com
115 US$
Priceline129 US$
Hotels.com128 US$
getaroom.com163 US$
Anmeldt d. 19. juli 2022

Dejligt hotel god placeret. Dejlig personale samt godt morgenbord. God respons på teknisk fejl. Derudover blev vi opgraderet
Kan anbefales og tæt på broen til Islands Brygge
Dejlig område ved vandet

Dato for ophold: juli 2022
Tak, Scaniarr500
Anmeldt d. 13. juli 2022

Dejligt hotel, centralt beliggende, men i rolige omgivelser.
Der er flere transportmuligheder inden for kort afstand. bus 200m, S-tog 500m, havnebus, 500m. så man kan komme nemt og hurtigt rundt i København herfra.
Store fine og lyse værelser.
Personalet er altid venlige, glad og hjælpsomme.

Dato for ophold: juli 2022
Tak, cn356
Anmeldt d. 30. juni 2022

Er netop hjemvendt efter endnu et super ophold på copenhagen Island .. kan kun sige at alt klapper og er i orden på dette hotel. Helt i top er personalets venlighed og service. Er blevet vores foretrukne hotel når vi tager et par dage til hovedstaden.

Tak, jspschober
Anne Louise Poulsen, General Manager hos Copenhagen Island, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 5. juli 2022

Kære gæster
Mange tak for jeres flotte feedback - og for jeres loyalitet. Det glæder os meget at høre, at I nød opholdet hos os. Vi ser frem til at byde jer velkommen retur, når turen igen går til København.
Anne Louise Poulsen, General Manager

Anmeldt d. 12. juni 2022

Jeg boede i executive værelse med balkon. Dejligt at kunne sidde på balkonen og nyde morgen og aften. Roomservice var helt perfekt. Kunne godt ønske mig at safetyboks var lidt større :-) Dejlig restaurant og terrasse.

• Rejsetype: Rejste alene
Tak, Piaseverinkrejci
Anmeldt d. 12. juni 2022

Hyggeligt og dejligt ophold, med rolig og afslappende atmosfære. Der er relative lydtætte værelser, hvilket gør man ikke kunne hører trafikken fra gade, ej heller de andre værelser. Dejlig morgenmadsbuffet, med stort udvalg af madvarer, samt forfriskende og kolde drikkevarer.

Tak, lchris106797