7 personer kigger på dette hotel
Hotels.com173 US$
Priceline187 US$
getaroom.com225 US$
Anmeldt d. 12. juni 2022

Hyggeligt og dejligt ophold, med rolig og afslappende atmosfære. Der er relative lydtætte værelser, hvilket gør man ikke kunne hører trafikken fra gade, ej heller de andre værelser. Dejlig morgenmadsbuffet, med stort udvalg af madvarer, samt forfriskende og kolde drikkevarer.

Dato for ophold: juni 2022
Tak, lchris106797
Anmeldt d. 5. juni 2022

Lækkert hotel med aircondition og vinduer der holder støj ude altid et plus med badekar på værelserne og senge man sover godt i venlig og hjælpsomt personale morgenmad var så lækkert og meget vælge mellem foretrækker havudsigt nu begge er prøvet

Dato for ophold: juni 2022
  • Rejsetype: Rejste alene
Tak, NorthStar41050355114
Anmeldt d. 30. maj 2022

Altid god service og lækkert hotel med god beliggenhed . Maden og servicen er helt i top. Også er værelserne lækre - enkle og behagelige med god komfort. Og udsigten ind over København er perfekt.Let adgang til alt.

Tak, kibog2022
Anne Louise Poulsen, Direktør hos Copenhagen Island, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 5. juni 2022

Kære gæst

Tusind tak for den flotte anmeldelse.

Vi håber at byde dig velkommen igen!

Med venlig hilsen

Maja
Receptionen

Anmeldt d. 28. maj 2022

Gode, rene værelser. God morgenmads buffet med alt hvad man kan ønske sig. En god central placering med god udsigt og tæt på indkøb. Venlig personale og meget hjælpsomme. Det var tjek på det hele. Vil komme igen.

Tak, lisasteinbakken

Kære Lisa

Mange tak for din fine anmeldelse.

Vi er utrolig glade for at du har nydt dit ophold hos os.

Med venlig hilsen

Maja
Receptionen

Anmeldt d. 22. maj 2022

God beliggenhed, rummelige værelser med effektivt og venligt personale. Vi havde værelse mod vandet og det unikke havnemiljø i København begynder at vågne op her i foråret. Som altid en effektive og venlig modtagelse fra personalet.

• Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Ole16798