4 personer kigger på dette hotel
Fastlås den laveste pris fra disse websites
149 $
Expedia.com157 $
Hotels.com157 $
Agoda.com154 $
Priceline157 $
Trip.com156 $
travelup.com193 $
Anmeldt d. 6. august 2021

Min mand og jeg havde 4 overnatninger på hotellet incl. morgenmad. Vi har virkelig nydt det. Personalet har været så søde og imødekommende, og der var god service. Værelset var skønt og morgenmaden lækker. Vi kommer gerne igen en anden gang!!

Tak, sabrinabjerregaard
Anmeldt d. 5. august 2021

Endnu engang har vi haft et dejligt ophold på Copenhagen Island. Vi boede på et executive værelse med egen balkon og udsigt over vandet. Der var pænt og rent på værelset, som indeholdt alt, hvad vi havde brug for. Personalet var imødekommende og kompetent. Dejlig morgenbuffet, hvor der var styr på coronaregler, så vi følte os trygge.

Tak, Ulla-BrittN
Anmeldt d. 5. august 2021

Fint hotel med en god beliggenhed, venlig og dygtige medarbejdere. Men badeværelset er under al kritik og vi sov dårligt i sengene. Desuden er der utrolig lydt og meget trafikstøj. Af de efterhånden mange hoteller vi har benyttet i København i samme prisklasse, er dette hotel nok det dårligste. Personalet, morgenmaden og beliggenheden er rigtig godt, men selve værelserne.........

Tak, lsoren201102
Anmeldt d. 31. juli 2021

Meget beskidte senge, vi løftede lagnet og fandt døde insekter, hårrester fra tidligere gæster og beskidt fnuller som IKKE stammer fra sengen!
Kopperne til at lave kaffe var plastik kopper, meget dårligt til den pris!

Dato for ophold: juli 2021
Tak, w3mvawyrf7
Anmeldt d. 28. juli 2021 fra mobile enheder

Pænt hotel fra 2006, som er placeret helt ude til havnebassinet, hvor der er fine muligheder for at bade, leje både m.m. Havde en lejlighed med balkon, aircondition, og udsigt til vandet.
Hyggelig restaurant hvor der også er gode muligheder for at sidde udendørs.
Her er stille og roligt, men blot 10 minutters gang fra centrum. Ok parkeringsmuligheder på hotellet eller Fisketorvet (nabo)
Jeg kan kun anbefale dette hotel til andre gæster, både til par, familie samt forretningsrejsende

Værelsestip: Book værelse på vandsiden. Hvis muligt reservere en P plads.
Dato for ophold: juni 2021
Tak, Torbjorn73