Anmeldt d. 26. januar 2020

alt i orden
meget venligt personale,
meget flot beliggenhet, god udsigt,
vaerelser var paent dekoreret,
centralforbindekse til Köbenhamns centrum,
muligvis slutrengöring på afrejsedagen lite senare,
vi vil bestemt komme igen

Tak, ikqe84aw0f
Anne Louise Poulsen, Direktør hos Copenhagen Island, svarede på denne anmeldelseSvarede for 2 uger siden

Kære gæst
Mange tak for din gode anmeldelse, det glæder os meget, at du nød opholdet hos os, og vi glæder os til at byde dig velkommen tilbage.

Anmeldt d. 26. januar 2020 fra mobile enheder

Dejligt moderne og rent hotel med venligt smile de og imødekommende service personale. Sengen var god, toilet/bad og rum pletfri. Morgenmad var over middel med hjemmelavede og velsmagende indlæg. Beliggenheden er tilpas langt afstand fra centrum til at der ikke er støj men tæt nok på s-tog og bus til man ikke skal trave langt. Smuk udsigt over havnen. Kommer helt sikkert tilbage.

Tak, troelsa656
alp_12, General Manager hos Copenhagen Island, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 29. januar 2020

Kære gæst
Vi siger tusind tak for den flotte anmeldelse på Tripadvisor og tak fordi I valgte at bo på Copenhagen Island. Vi er meget glade for jeres roser og vil glæde os til at byde jer velkommen tilbage.
Anne Louise Poulsen, direktør

Anmeldt d. 25. januar 2020 fra mobile enheder

Her løb min hustru og jeg ind i en virkeligt positiv hotel-overraskelse.

- Lækkert design

- Særdeles imødekommende reception (hatten af for Peter Rasmussen & kollegaer)

- Alt er nyt og lækkert,

- Udsigt ud over Københavns nye kanalkvarterer,

- Meget gennemtænkt vælrelsesdesign med små fikse detaljer, lyssætning mm.

Og så fik jeg oven i købet det hele til en attraktiv kampagnepris.

Copenhagen Island bliver vores nye Stam-hotel i København.

Tak, Snielsson

Kære gæster
Tusind tak for de positive tilkendegivelser, det glæder os overordentlig meget, at I nød opholdet hos os.
Vi ser frem til jeres næste besøg hos os, og det skulle glæde os at kunne tilbyde jer vores loyalitets program, som receptionen med glæde vil informere jer om.
Anne Louise Poulsen, direktør

Anmeldt d. 21. januar 2020

Rolige omgivelser, flinke og hjælpsomt personale, fremragende morgenmadsbuffet. Ligger måske lidt rigeligt langt fra bymidten, hvis det er dér man skal tilbringe sin tid, men det er også eneste minus.

Tak, tinnaegern
alp_12, General Manager hos Copenhagen Island, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 23. januar 2020

Kære gæst
Mange tak for jeres besøg og for den flotte anmeldelse. Det skulle glæde os meget at byde jer velkommen tilbage næste gang turen går til København.
Anne Louise Poulsen, general manager

Anmeldt d. 20. januar 2020

Central beliggenhed i roligt kvarter, med flot udsigt over vandet. Pænt og rent overalt på hotellet. Et venligt, imødekommende og serviceminded personale. Et hotel der fuldt ud lever op til den bedste kvalitet.

Tak, kkravndiv
alp_12, General Manager hos Copenhagen Island, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 21. januar 2020

Kære gæster
Mange tak fordi I valgte at bo hos os og ikke mindst tak for jeres flotte anmeldelse. Det glæder os at I nød opholdet hos os og det skulle glæde os meget at byde jer velkommen igen.
Anne Louise Poulsen, General Manager