Anmeldt d. 20. marts 2019

Service I top - rene og flotte værelser. Utrolig søde og rare medarbejdere. Overdådig lækker morgenmad med masser at vælge imellem og for enhver smag. Der var hele tiden fyldt op.
Et hotel vi absolut vender tilbage til.

Dato for ophold: maj 2018
Tak, Daydream482049
alp_12, Manager hos Copenhagen Island, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 25. marts 2019

Kære Daydream
Mange tak for din positive feedback, det er vi rigtig glade for at læse. Det skulle glæde os meget at byde jer velkommen igen ved jeres næste familiebesøg i København
Anne Louise Poulsen, direktør.

Anmeldt d. 10. marts 2019 fra mobile enheder

Samlet 3 stjerner, og vi kommer nok ikke tilbage igen. Hvorfor?

Hotellet er flot, personalet yderst venlige og imødekommende, værelserne på 5. sal flotte med fint badeværelse, morgenmaden er skøn, manglede dog pandekager og rød peber. Perfekt beliggende i forhold til transport, shopping, havnen udsigt.

Så langt og på vej mod 5 stjerner.

Men....sengene er 3/4 senge og madrasserne hårde og uden topmadras. Vi spurgte efter en topmadras, men det var ikke muligt. Så søvnen var ikke så god, og det er jo ret vigtigt for et hotelophold.

Bør samlet ligge på 3 1/2 stjerne, men det er ikke muligt, så det blev en 3 for at I forstår vigtigheden af sengene. Kan se, det ikke er første gang, I får den kritik.

Vi er tilbage, når sengene er opgraderet.

Dato for ophold: marts 2019
1  Tak, mbarsoe
alp_12, General Manager hos Copenhagen Island, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 11. marts 2019

Kære gæst
Tak for din anmeldelse af dit ophold hos os. Jeg er ked af at læse at I ikke er tilfredse med vores senge.
Vi havde tidligere en blødere type seng, som fik en del kritik, da de var meget bløde. Vi valgte derfor ved indkøb af vores nye senge i 2017 at gå en hårdhed op. Jeg er ked af at høre at madrassen ikke passede til jer. Jeg har i dag informeret receptionen om, at der fremadrettet skal kunne tilbydes en topmadras, såfremt der er behov for det. Endnu engang tak for jeres værdifulde respons. Anne Louise Poulsen, Direktør

Anmeldt d. 4. marts 2019

Hotellet er fint til et par dage i København. Nyt, trendy og pænt. God udsigt fra værelserne og en dejlig restaurant og bar.

Herudover er det nemt at parkere bilen og alle seværdigheder ligger inden for gåafstand fra hotellet.

Tak, Morten1475
alp_12, General Manager hos Copenhagen Island, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 5. marts 2019

Kære Morten

Mange tak for din anmeldelse, det glæder os, at du nød dit ophold hos os. Det skulle glæde os at byde dig velkommen tilbage til Copenhagen Island.
Anne Louise Poulsen, General Manager

Anmeldt d. 11. februar 2019

Godt beliggende hotel med badekar på værelset. Rent og indbydende. God stabilitet i sengen, så glas m.m. kunne stå uden at vælte, selvom man flyttede på sig.

Grunden til dette var en uhyre fast madras, med en hårdhed, som kun en ægte spejder vil værdsætte i stedet for sit mikro underlag på den bare jord. Natten bestod af konstante drejninger af kroppen, for at finde en defekt fjedre i madrassen, så bare lidt af kroppen kunne sænke sig ned. Gulvtæppet i værelset var blødere at ligge på. For at gnide lidt ekstra salt i den søvnløse nat, har hotellet valgt en pude uden indhold. Dette betød, at hvis man fik den ide at ligge på siden, ville hovedet ikke kunne nå madrassen, da skulderen ikke synker så meget som en fjer ned.

Anbefaling - vejer du under 150 kg, så tag en meget tyk top madras med, ellers kan du lige så godt sove i en pap kasse udenfor.

Morgenmaden var egentligt ret god, men kunne ikke opveje to ømme skulder, ondt i ryggen og en dag med søvn underskud.

Værelsestip: Bedst at tage egen top madras med
Tak, René N
Anmeldt d. 5. februar 2019

Vores ophold var d. 2-3 februar, blev med det samme glade for beliggenheden da den ligger lige op og ned af fisketorvet.Ca 18 min gåtur indtil indre by.
Super smilende personale. Lækker udsigt til vandet.
Dog UTROLIG lidt morgensmads udvalg til folk der spiser vegansk, plantebaseret eller har allergier. Øv øv, vi er dog glad for, at vi ikke havde betalt for morgenmaden, da det havde været spil af penge :)

Tak, ZarahBarut
alp_12, General Manager hos Copenhagen Island, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 7. februar 2019

Kære Zarah
Mange tak for jeres anmeldelse og gode input vedr. vores morgenmad. Normalt får vores morgenmad rigtig flot feedback, men det er fra de gæster, der spiser alt på buffeen. Jeg tager jeres input med videre i vores fremtidig planlægning. Det skulle glæde os at byde jer velkommen en anden gang.
Anne Louise Poulsen, General Manager