“Smukt, hyggeligt og meget centralt - og god værdi for pengene”

Bedste priser for -
Indtjekning dd/mm/åååå Udtjekning dd/mm/åååå
Priser er for 1 værelse til 2 personer
Vis priser
Sammenlign de bedste priser fra de mest populære rejsewebsites
og 4 websites mere!
Bertrams Guldsmeden - Copenhagen
Vurderet som nr. 9 ud af 119 hoteller i København
GrønneForløbereBronze-niveau
Denne anmeldelse er oversat fra Engelsk. Se original
Anmeldt 26. juli 2016

Vi havde behov for et hotel i nærheden af Frederiksberg bare for en nat, hvor vi kunne få lov til at tage vores hund med. Vi kendte ikke Bertram Hotel Guldsmeden, og blev meget positivt overrasket. Virkeligt dejligt hotel, dejlig indretning, meget hyggelig lille udendørs terrasse i midten af hotellet, dejligt værelse med en god seng. Vi havde vindue ud mod gaden, og trods det faktum, at Vesterbrogade er en travl gade, kunne vi ikke høre noget med lukkede vinduer. Hotellet er meget centralt, hvis man ønsker at gå rundt, med nogle meget charmerende gader i nærheden. Servicen var virkelig god, kompetent og serviceminded personale på vagt for både check-in og check-ud. Vi vil helt sikkert bo der igen.

2  Tak, Marianne R
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.Oprindeligt indsendt på Engelsk om www.tripadvisor.co.uk. Se original

Anmeldt 23. juli 2016 fra mobile enheder

Det er virkelig pænt og alt er i god økologi stil på den lækre måde. Værelset var ikke stort, men lækkert og pænt, og en himmelseng er over standard. Romantisk og hyggeligt. Bus lige udenfor døren og ellers i gå afstand til mad, drikke og bar.
Kommer igen.

Overnattede: Juli 2016, rejste som par
Tak, Claus D
Anmeldt 10. juni 2016 fra mobile enheder

Vi boede 2 voksne og 2 børn (8 og 5 år).
Super hotel og fantastisk service, på den afslappet fede måde.
Så skal man helt ned i gear så vælg et Guldsmede hotel.
Foruden den afstressende stil, bliver du møg forkælet med et morgenbord der byder på alt hvad du kan ønske dig, og så lige lidt mere til.
Husk at booke en parkeringsplads i gården

Overnattede: Juni 2016, rejste med familie
Tak, kevema
Anmeldt 12. februar 2016 fra mobile enheder

Dejligt hotel, der lever op til beskrivelsen. Dejligt værelse, skøn morgenmad og meget venligt personale . Det ligger skønt og med adgang til dejlige København. Vi havde et værelse på 5. Sal ud mod vejen og det fungerede rigtig godt. Kan helt klart godt anbefale dette hotel :)

Overnattede: Februar 2016, rejste med venner
Tak, Henriette J
Anmeldt 10. februar 2016 fra mobile enheder

Vi havde to nætter her, en veninde weekend i Kbh, kunne ikke have en bedre base.
Fine, rene værelser, med dejlige øko cremer og shampoo til fri afbenyttelse.
Morgenmaden er frisk lavet, lidt af det hele, og selvfølgelig er det hele økologisk.
Indretningen er med sjæl og stil, sengen og dynen er dejlige, og man slapper af & føler sig godt tilpas her.
Det kan varmt anbefales.

Overnattede: Februar 2016, rejste med venner
Tak, RieHSandvig_Bornholm
Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Rejsende så også på disse hoteller i København
Andersen Boutique Hotel
Hotel Alexandra
Nr. 11 af 119 i København
1.368 anmeldelser
Vis priser

Har du været i Bertrams Guldsmeden - Copenhagen? Fortæl om dine oplevelser!

Supplerende oplysninger om Bertrams Guldsmeden - Copenhagen

Adresse: Vesterbrogade 107, København 1620, Danmark (Tidligere Bertrams Hotel Guldsmeden, Copenhagen)
Telefonnummer:
Beliggenhed: Danmark > Sjælland > København > Det ydre Vesterbro , Vesterbro - Kongens Enghave
Faciliteter:
Bar/lounge Gratis højhastighedsinternet (WiFi) Kæledyr tilladt (hunde-/dyrevenligt sted)
Hotelstil:
Nr. 4 grønt hotel i København
Nr. 5 forretningshotel i København
Nr. 9 romantisk hotel i København
Prisområde: 877 kr.-2.224 kr. (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Hotelklasse:3 stjerner — Bertrams Guldsmeden - Copenhagen 3*
Antal værelser: 46
Reservationsmuligheder:
TripAdvisor er stolte af at være samarbejdspartner med Booking.com og Fastbooking, så du med ro i sindet kan reservere på Bertrams Guldsmeden - Copenhagen. Vi hjælper millioner af rejsende hver måned med at finde det perfekte hotel til både ferier og forretningsrejser og altid med de bedste rabatter og særtilbud.
Også kendt som:
Bertrams Hotel Copenhagen

Er dette din TripAdvisor-registrering?