Bertrams Guldsmeden - Copenhagen
AC Hotel by Marriott Bella Sky Copenhagen(København)(Meget for pengene!)
175 $
160 $
  • Roomservice
Besparelsesbesked! 21 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 21 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 203 $ pr. overnatning.

Tivoli Hotel(København)
217 $
176 $
  • Pool
Hotel Sct. Thomas(København)(Meget for pengene!)
124 $
  • Morgenmad inkluderet
  • Gratis internet
Besparelsesbesked! 13 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 13 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 142 $ pr. overnatning.

148 $
Besparelsesbesked! 17 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 17 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 179 $ pr. overnatning.

120 $
102 $
214 $
168 $
Besparelsesbesked! 33 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 33 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 251 $ pr. overnatning.

CopenHagen Island(København)
180 $
164 $
Hotels.com
Besparelsesbesked! 11 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 11 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 185 $ pr. overnatning.

Hotel Kong Arthur(København)
255 $
209 $
140 $
132 $
Official Site
  • Restaurant
Generator Copenhagen(København)(Meget for pengene!)
124 $
Anmeldt for 23. juli 2016 fra mobile enheder

Det er virkelig pænt og alt er i god økologi stil på den lækre måde. Værelset var ikke stort, men lækkert og pænt, og en himmelseng er over standard. Romantisk og hyggeligt. Bus lige udenfor døren og ellers i gå afstand til mad, drikke og bar.
Kommer igen.

Overnattede: juli 2016, rejste som par
Tak, Claus D
Anmeldt for 10. juni 2016 fra mobile enheder

Vi boede 2 voksne og 2 børn (8 og 5 år).
Super hotel og fantastisk service, på den afslappet fede måde.
Så skal man helt ned i gear så vælg et Guldsmede hotel.
Foruden den afstressende stil, bliver du møg forkælet med et morgenbord der byder på alt hvad du kan ønske dig, og så lige lidt mere til.
Husk at booke en parkeringsplads i gården

Overnattede: juni 2016, rejste med familie
Tak, kevema
Anmeldt for 12. februar 2016 fra mobile enheder

Dejligt hotel, der lever op til beskrivelsen. Dejligt værelse, skøn morgenmad og meget venligt personale . Det ligger skønt og med adgang til dejlige København. Vi havde et værelse på 5. Sal ud mod vejen og det fungerede rigtig godt. Kan helt klart godt anbefale dette hotel :)

Overnattede: februar 2016, rejste med venner
Tak, Henriette J
Anmeldt for 10. februar 2016 fra mobile enheder

Vi havde to nætter her, en veninde weekend i Kbh, kunne ikke have en bedre base.
Fine, rene værelser, med dejlige øko cremer og shampoo til fri afbenyttelse.
Morgenmaden er frisk lavet, lidt af det hele, og selvfølgelig er det hele økologisk.
Indretningen er med sjæl og stil, sengen og dynen er dejlige, og man slapper af & føler sig godt tilpas her.
Det kan varmt anbefales.

Overnattede: februar 2016, rejste med venner
Tak, RieHSandvig_Bornholm
Anmeldt for 21. august 2015 fra mobile enheder

Vores ophold på dette dejlige hotel var værdigt for både konger og baroner. Skønt skønt skønt. Dejligt personer som servicere med et smil på læben. Værelset super og beliggenhed i toppen. Fuld valuta for pengene. Vi ses igen

Overnattede: december 2014, rejste som par
Tak, kubbi