“Yndlings frokost sted!”
Anmeldelse af Spaghetteria La Perla

Spaghetteria La Perla
Reservér med
Spaghetteria La Perla er ikke tilgængelig på det valgte tidspunkt. Vælg et andet tidspunkt, eller søg efter restauranter med kapacitet.
Det tidspunkt, som du har valgt, er allerede passeret.
Køkkener: Italiensk
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Levering, Reservationer
Kvarter: Indre By
Beskrivelse: Goddag ! vi holder lukket fra 06/07/2015 til 26/07/2015! Håber til jer alle en rigtig god summer:)))
Anmeldt 24. april 2018

Jeg elsker La Perla af mange grunde: Fordi de laver skøn mad, betjening er altid i top - super søde folk. Der er de mest vidunderlige fotos af kendte personer der guffer spaghetti. Restauranten ligger så centralt som man kunne ønske sig og hvis man ikke lige ser på bilernes nummerplader, kunne man sagtens være i Italien - så en dejlig stund er jeg på ferie i Italien - blot i Landemærket! Og frokost tilbuddet er 79 kr. Det er da helt vildt! Gå ikke glip af denne perle midt i København!

Tak, webklan

Anmeldt 11. april 2018

Normalt består en middag på en rigtig italiensk restaurant af mindst fire retter, men hvis man af en eller anden grund ikke er helt så sulten eller ikke har helt så meget tid, hvad gør man så?

På La Perla har man bevidst udeladt de traditionelle italienske hovedretter ("Secondo") , og menukortet består her "kun" af forretter, pastaretter, pizzaer og desserter. Så hvis man bare skal have en enkelt ret eller to, eller har lidt travlt, er det bestemt værd at lægge vejen forbi La Perla.

Jeg kom forbi på en hverdag, hvor jeg havde lidt travlt, og sagde derfor til tjeneren, at jeg bare skulle have en hurtig Spaghetti Carbonara og et glas cola på vejen. Det var ikke noget problem, sagde tjeneren og hastede straks mod køkkenet.

I løbet af ca. 10 minutter stod en af de mest lækre Spaghetti Carbonara'er, jeg nogensinde har fået, foran mig - med godt brød og en stor skål med friskrevet ost (er lidt usikker på, om det var parmesan eller pecorino). Carbonaraen var lavet lige efter bogen med godt med baconstykker, æg, en smule fløde og nogle solide vrid friskkværnet peber oveni - for det er jo reelt den sorte peber i retten, der gør, at retten på italiensk hedder "kulsvierkonens pasta". Virkelig godt!

Pizzaerne er også rigtig gode her på stedet.

Restauranten er ret elegant indrettet i lidt finere bistro-stil med rødternede duge, enkle sorte stole og hvide vægge med sort-hvide billeder, og der er en god og levende stemning.

Betjeningen er god - og som det fremgår - rigtig effektiv. Takket være denne, var jeg ude af døren igen på pænt under ½ time og nåede min aftale. Bordbestilling kan være en god ide.

Tak, nielsmartin
Anmeldt 27. marts 2018

Hyggelig atmosfære, hurtig og venlig betjening, super lækker mad - fik pizza og pasta. Rigtig god pris.

Tak, ClausM70
Anmeldt 6. marts 2018

Rigtig dejlige Pizzaer og ligeledes skønne pastaretter. Betjeningen er altid sød og smilende, så her kommer vi igen :)

Tak, AmagerSteen
Anmeldt 3. januar 2018

Her serveres ærlig Italiensk mad, priser er rimelige og betjeningen venlig og opmærksom. Vi var der en lørdag, og der var helt fyldt i restauranten. Vi kommer igen.

Tak, AdamSchwarz

Rejsende, der kiggede på Spaghetteria La Perla, kiggede også på

Frederiksberg, København

Har du været i Spaghetteria La Perla? Fortæl om dine oplevelser!