“En positiv overraskelse”
Anmeldelse af Spaghetteria La Perla

Spaghetteria La Perla
Reservér med
Spaghetteria La Perla er ikke tilgængelig på det valgte tidspunkt. Vælg et andet tidspunkt, eller søg efter restauranter med kapacitet.
Det tidspunkt, som du har valgt, er allerede passeret.
Køkkener: Italiensk
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Levering, Reservationer
Kvarter: Indre By
Beskrivelse: Goddag ! vi holder lukket fra 06/07/2015 til 26/07/2015! Håber til jer alle en rigtig god summer:)))
Anmeldt 27. marts 2018

Hyggelig atmosfære, hurtig og venlig betjening, super lækker mad - fik pizza og pasta. Rigtig god pris.

Tak, ClausM70

Anmeldt 6. marts 2018

Rigtig dejlige Pizzaer og ligeledes skønne pastaretter. Betjeningen er altid sød og smilende, så her kommer vi igen :)

Tak, AmagerSteen
Anmeldt 3. januar 2018

Her serveres ærlig Italiensk mad, priser er rimelige og betjeningen venlig og opmærksom. Vi var der en lørdag, og der var helt fyldt i restauranten. Vi kommer igen.

Tak, AdamSchwarz
Anmeldt 31. december 2017

La Perla er videreført i rette ånd og stemning, som vi kan lide det. Vi fik en skøn spagetti med Karl Johan svampe. Opmærksom betjening og tjener. Den nye ejer viser ægte nærhed. Vi kommer helt sikkert igen med familie og venner.

Tak, 867bos
Anmeldt 29. december 2017

Vi fik forretter og pastaretter - den ene med "havets frugter": rejerne var lidt tørre (kogt for lang tid), blæksprutte ringene var ok og blåmuslingerne var gode. Pastaen var al dente. Den anden pastaret bestod af 3 forskellige pastaretter, bl. a. lasagne med mange pastalag og lidt kød og bechamel sauce, hvilket også gjorde at den var lidt tør i det. Alt i alt god gennemsnitlig mad, men ikke autentisk. PS: da tjeneren kom med vores pastaretter var begge forkerte, d.v.s. retter vi ikke havde bestilt. Køkkenet sørgede for at vi fik vores bestilte retter hurtigt.

Tak, Birkkjaer

Rejsende, der kiggede på Spaghetteria La Perla, kiggede også på

Frederiksberg, København

Har du været i Spaghetteria La Perla? Fortæl om dine oplevelser!