“Ligner en turistfælde, men skindet bedrager.”
Anmeldelse af Spaghetteria La Perla

Spaghetteria La Perla
Reservér med
Spaghetteria La Perla er ikke tilgængelig på det valgte tidspunkt. Vælg et andet tidspunkt, eller søg efter restauranter med kapacitet.
Det tidspunkt, som du har valgt, er allerede passeret.
Køkkener: Italiensk
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Levering, Reservationer
Kvarter: Indre By
Beskrivelse: Goddag ! vi holder lukket fra 06/07/2015 til 26/07/2015! Håber til jer alle en rigtig god summer:)))
Anmeldt 3. januar 2018

Her serveres ærlig Italiensk mad, priser er rimelige og betjeningen venlig og opmærksom. Vi var der en lørdag, og der var helt fyldt i restauranten. Vi kommer igen.

Tak, AdamSchwarz

Anmeldt 31. december 2017

La Perla er videreført i rette ånd og stemning, som vi kan lide det. Vi fik en skøn spagetti med Karl Johan svampe. Opmærksom betjening og tjener. Den nye ejer viser ægte nærhed. Vi kommer helt sikkert igen med familie og venner.

Tak, 867bos
Anmeldt 29. december 2017

Vi fik forretter og pastaretter - den ene med "havets frugter": rejerne var lidt tørre (kogt for lang tid), blæksprutte ringene var ok og blåmuslingerne var gode. Pastaen var al dente. Den anden pastaret bestod af 3 forskellige pastaretter, bl. a. lasagne med mange pastalag og lidt kød og bechamel sauce, hvilket også gjorde at den var lidt tør i det. Alt i alt god gennemsnitlig mad, men ikke autentisk. PS: da tjeneren kom med vores pastaretter var begge forkerte, d.v.s. retter vi ikke havde bestilt. Køkkenet sørgede for at vi fik vores bestilte retter hurtigt.

Tak, Birkkjaer
Anmeldt 11. december 2017 fra mobile enheder

Var inde og spise lidt frokost med min kone, inden vi skulle ud og shoppe.
Tjeneren var super flink og hjælpsom, men maden var ikke noget at råbe hurra for.. vi bestilte 2 pasta retter, hvor begge pasta var for meget tilberedte, og mine rejer smagte af intet, og var som gummi at tygge på..( sikkert fordi de lige er kommet ud af fryseren..) og dette er en italiansk restaurant, hvordan kan det være at man ikke servere brød?? Brød er noget af det vigtigste til italiansk mad, tjeneren tilbød os bruschetta, men hvis vi ville have haft det havde vi bestilt det fra kortet.. øv øv. Håber de vælger at servere brød til maden fremover.
Alt i alt lidt trist oplevelse, da vi følte at for de penge vi betalte kunne vi få noget meget bedre mad.
Mem valgte at tippe tjener da jeg synes, han gjorde hvad han kunne.

Tak, Akik A
Anmeldt 29. oktober 2017 fra mobile enheder

Stedet ser ikke ud af meget udefra, men overrasker når man træder ind - det fremstår hyggeligt og autentisk. Lydniveauet kan være lidt højt - vi var der en lørdag aften, hvor stedet var fyldt godt op, bl.a. en del børnefamilier. Betjeningen var udemærket, priserne fornuftige og maden var fantastisk! Jeg fik parmaskinke med mozzarella og derefter en lasagne, begge dele var virkelig gode. Vi skal helt klart derhen igen (snart)! Jeg vil dog anbefale at reservere bord.

Dato for besøg: oktober 2017
1  Tak, Heidi N

Rejsende, der kiggede på Spaghetteria La Perla, kiggede også på

Frederiksberg, København

Har du været i Spaghetteria La Perla? Fortæl om dine oplevelser!