“En perle i København”
Anmeldelse af Spaghetteria La Perla

Spaghetteria La Perla
Book med
Spar op til 20 %, når du reserverer online *
Spaghetteria La Perla er ikke tilgængelig på det anmodede tidspunkt. Vælg et andet tidspunkt, eller søg efter restauranter med kapacitet.
Det tidspunkt, som du har valgt, er allerede passeret.
Køkkener: Italiensk
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Levering, Reservationer
Kvarter: Indre By
Beskrivelse: Goddag ! vi holder lukket fra 06/07/2015 til 26/07/2015! Håber til jer alle en rigtig god summer:)))
Anmeldt 7. august 2017 fra mobile enheder

Fremragende oplevelse. Med lidt bange anelser, pga. anmeldelser, spiste vi en lækker forret og en endnu bedre hovedret, krydret med lækker atmosfære og italiensk talende personale.

Tak, René A
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 6. august 2017 fra mobile enheder

Mad og service virkelig anbefalelsesværdig!
Lækker varieret mad, super opmærksomme tjenere og alt i alt en rigtig god madoplevelse.

1  Tak, Roni Ø
Anmeldt 19. juli 2017 fra mobile enheder

Familie med to voksne og to børn. Virkelig gode pizzaer og pastaretter til rimelige priser. Italienske tjenere og kokke - ægte Italien midt i CPH!

1  Tak, Jens R
Anmeldt 12. juni 2017 fra mobile enheder

Må nok sige at hvis man ser på alle klistermærker de har i deres vinduer med priser de har vundet så passer det ikke. Deres mad er ikke frisk det er ikke lavet samme dag. Det opvarmet i en mikrobølgeovn og det kan ses og smages.

Tak, Steffen S
Anmeldt 6. juni 2017

Maden var mildt sagt ikke imponerende. Pastaen virkede som om den var købt i Netto. De der skriver, at stedet er autentisk italiensk, kan ikke kende forskel på Italien og Tyrkiet, tror jeg. Servicen var uimødekommende og kold, og det virkede ikke som om man satte pris på at have mange kunder.

Tak, Jon S

Rejsende, der kiggede på Spaghetteria La Perla, kiggede også på

Har du været i Spaghetteria La Perla? Fortæl om dine oplevelser!