“Fremragende autentisk mad”
Anmeldelse af Spaghetteria La Perla

Spaghetteria La Perla
Reservér med
Spaghetteria La Perla er ikke tilgængelig på det valgte tidspunkt. Vælg et andet tidspunkt, eller søg efter restauranter med kapacitet.
Det tidspunkt, som du har valgt, er allerede passeret.
Køkkener: Italiensk
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Levering, Reservationer
Kvarter: Indre By
Beskrivelse: Goddag ! vi holder lukket fra 06/07/2015 til 26/07/2015! Håber til jer alle en rigtig god summer:)))
Anmeldt 3. maj 2017 fra mobile enheder

Super hyggelig middag med hyggelige omgivelser og rigtig god service. Maden, både pastaretterne og pizzaerne, var utrolig gode og billigt!
Personligt kan jeg klart anbefale pastaretten med Karl Johan svampe og trøfler.

Dato for besøg: maj 2017
Tak, Kargozserbest

Anmeldt 2. maj 2017

Rigtig dejligt mad, fremstillet af gode råvarer.
Imødekommende og venlig betjening.
Priser hvor alle kan være med.
Har også prøvet deres take away, fremragende.
Der serveres store portioner, hvilket man skal være opmærksom på hvis man ønsker 3 retters.
Et sted man bare skal prøve

Dato for besøg: april 2017
Tak, Duponterne
Anmeldt 19. april 2017

Har været på dette lille hyggelige sted flere gange. De laver virkelig gode pizzaer. Det er næsten som at være i Italien. Og deres spaghetti Carbonara er den bedste jeg har fået uden for Italien.... Den er virkelig god og det er bestemt ikke alle steder de kan finde ud af at lave det.
Virkelig god italiensk mad til rimelige penge
God og venlig betjening

Dato for besøg: februar 2017
Tak, tinamS9844XT
Anmeldt 15. april 2017 fra mobile enheder

Vi droppede ind på denne restaurant, da den så hyggelig ude udefra. Vi blev ikke skuffet. God italiensk mad med høffelig Italiensk betjening

Dato for besøg: april 2017
Tak, BBakVadum
Anmeldt 13. marts 2017 fra mobile enheder

Restauranten serverer udmærket italiensk mad og har et godt udvalg af diverse retter.
Restauranten serverer gode gedigne hverdagsretter til rimelige priser.
Venlig servering

Dato for besøg: november 2016
Tak, Hanne M

Rejsende, der kiggede på Spaghetteria La Perla, kiggede også på

Frederiksberg, København

Har du været i Spaghetteria La Perla? Fortæl om dine oplevelser!