“Italiensk mad”
Anmeldelse af Spaghetteria La Perla

Spaghetteria La Perla
Book med
Spar op til 20 %, når du reserverer online *
Spaghetteria La Perla er ikke tilgængelig på det anmodede tidspunkt. Vælg et andet tidspunkt, eller søg efter restauranter med kapacitet.
Det tidspunkt, som du har valgt, er allerede passeret.
Køkkener: Italiensk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Levering, Bookinger
Kvarter: Indre By
Beskrivelse: Goddag ! vi holder lukket fra 06/07/2015 til 26/07/2015! Håber til jer alle en rigtig god summer:)))
Vadum
Bidrager på niveau 5
66 anmeldelser
20 anmeldelser af restauranter
common_n_restaurant_reviews_1bd8 16 nyttige stemmer
“Italiensk mad”
Anmeldt 15. april 2017 fra mobile enheder

Vi droppede ind på denne restaurant, da den så hyggelig ude udefra. Vi blev ikke skuffet. God italiensk mad med høffelig Italiensk betjening

Besøgte stedet April 2017

53 anmeldelser af restauranter
common_n_restaurant_reviews_1bd8 21 nyttige stemmer
“Udmærket italiensk mad”
Anmeldt 13. marts 2017 fra mobile enheder

Restauranten serverer udmærket italiensk mad og har et godt udvalg af diverse retter.
Restauranten serverer gode gedigne hverdagsretter til rimelige priser.
Venlig servering

5 anmeldelser
4 anmeldelser af restauranter
“La perla.”
Anmeldt 20. januar 2017

Meget ok, ikke det store kick. Men langt bedre end Lundgren vip på Gohtersgade. ikke at det siger så meget! Da alt slår den indbilske restaurant, som tydeligvis ikke kan leve op til sit navn. Maden er ok her og service ok, ikke så meget mere at sige.

Besøgte stedet Januar 2017
Tak, jayatri73
Bidrager på niveau 3
16 anmeldelser
11 anmeldelser af restauranter
common_n_restaurant_reviews_1bd8 1 nyttig stemme
“Lækker pasta / dårlige tjenere ”
Anmeldt 11. december 2016 fra mobile enheder

Vi var 2 par. Vi bestilte alle 3 forskellige hvidløgsbrød & en pastaret hver, et glas hvidvin, halv flaske rødvin og et glas vand. Fik kommentaren okayy til et glas vand og hovedrysten. Hvidløgsbrødene var gode. Fik pastaret med kylling med pesto, super lækker pastaret med svampe & trøffel super lækkert.
Men deres personale var desværre uden nogen form for situationsfornemmelse, da de skulle dække op til andre borde, blev bordene og stole slæbt hen over gulvet, så det larmede så meget og det blev ved, uden at tage hensyn til deres gæster. Deres stole er elendige at sidde i, så hårde.

Nye stole og lær personalet af tænke, så havde det været 5 til stjerner

Besøgte stedet December 2016
Tak, Peter J
2 anmeldelser
“Billigt og lækkert. ”
Anmeldt 8. december 2016 fra mobile enheder

Super italiensk frokost... billig frokost men kvalitet og smag var i top. I hjertet af København. Kan kun sige godt om det.

Besøgte stedet December 2016
Tak, Jesper L

Rejsende, der kiggede på Spaghetteria La Perla, kiggede også på

Frederiksberg, København

Har du været i Spaghetteria La Perla? Fortæl om dine oplevelser!