“La perla.”
Anmeldelse af Spaghetteria La Perla

Spaghetteria La Perla
Reservér med
Spaghetteria La Perla er ikke tilgængelig på det valgte tidspunkt. Vælg et andet tidspunkt, eller søg efter restauranter med kapacitet.
Det tidspunkt, som du har valgt, er allerede passeret.
Køkkener: Italiensk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Levering, Reservationer
Kvarter: Indre By
Beskrivelse: Goddag ! vi holder lukket fra 06/07/2015 til 26/07/2015! Håber til jer alle en rigtig god summer:)))
Anmeldt 20. januar 2017

Meget ok, ikke det store kick. Men langt bedre end Lundgren vip på Gohtersgade. ikke at det siger så meget! Da alt slår den indbilske restaurant, som tydeligvis ikke kan leve op til sit navn. Maden er ok her og service ok, ikke så meget mere at sige.

Tak, jayatri73

Anmeldt 11. december 2016 fra mobile enheder

Vi var 2 par. Vi bestilte alle 3 forskellige hvidløgsbrød & en pastaret hver, et glas hvidvin, halv flaske rødvin og et glas vand. Fik kommentaren okayy til et glas vand og hovedrysten. Hvidløgsbrødene var gode. Fik pastaret med kylling med pesto, super lækker pastaret med svampe & trøffel super lækkert.
Men deres personale var desværre uden nogen form for situationsfornemmelse, da de skulle dække op til andre borde, blev bordene og stole slæbt hen over gulvet, så det larmede så meget og det blev ved, uden at tage hensyn til deres gæster. Deres stole er elendige at sidde i, så hårde.

Nye stole og lær personalet af tænke, så havde det været 5 til stjerner

Tak, Peter J
Anmeldt 8. december 2016 fra mobile enheder

Super italiensk frokost... billig frokost men kvalitet og smag var i top. I hjertet af København. Kan kun sige godt om det.

Tak, Jesper L
Anmeldt 8. december 2016 fra mobile enheder

Maden var helt vildt god! Også fint og hyggeligt sted. Ellers var det også en helt fornuftig pris. Kan kun sige at det var rigtigt godt.

1  Tak, Caroline A
Anmeldt 16. november 2016 fra mobile enheder

Man følte sig velkommen på Spagetteria La Perla.
Menukortet havde et pænt udvalg til fornuftige priser.
Vi fik Tortelini og Lasagne begge portioner var rigelige og velsmagende og kostede 99 kr.

Tak, Hanne M

Rejsende, der kiggede på Spaghetteria La Perla, kiggede også på

Frederiksberg, København

Har du været i Spaghetteria La Perla? Fortæl om dine oplevelser!