“Billigt og lækkert. ”
Anmeldelse af Spaghetteria La Perla

Spaghetteria La Perla
Book med
Spar op til 20 %, når du reserverer online *
Spaghetteria La Perla er ikke tilgængelig på det anmodede tidspunkt. Vælg et andet tidspunkt, eller søg efter restauranter med kapacitet.
Det tidspunkt, som du har valgt, er allerede passeret.
Køkkener: Italiensk
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Levering, Bookinger
Kvarter: Indre By
Beskrivelse: Goddag ! vi holder lukket fra 06/07/2015 til 26/07/2015! Håber til jer alle en rigtig god summer:)))
2 anmeldelser
“Billigt og lækkert. ”
Anmeldt 8. december 2016 fra mobile enheder

Super italiensk frokost... billig frokost men kvalitet og smag var i top. I hjertet af København. Kan kun sige godt om det.

Besøgte stedet December 2016

1 anmeldelse
common_n_restaurant_reviews_1bd8 1 nyttig stemme
“Super mad.”
Anmeldt 8. december 2016 fra mobile enheder

Maden var helt vildt god! Også fint og hyggeligt sted. Ellers var det også en helt fornuftig pris. Kan kun sige at det var rigtigt godt.

Besøgte stedet December 2016
1 Tak, Caroline A
Bidrager på niveau 6
113 anmeldelser
53 anmeldelser af restauranter
common_n_restaurant_reviews_1bd8 21 nyttige stemmer
“God betjening fine priser”
Anmeldt 16. november 2016 fra mobile enheder

Man følte sig velkommen på Spagetteria La Perla.
Menukortet havde et pænt udvalg til fornuftige priser.
Vi fik Tortelini og Lasagne begge portioner var rigelige og velsmagende og kostede 99 kr.

Besøgte stedet November 2016
Tak, Hanne M
1 anmeldelse
common_n_restaurant_reviews_1bd8 1 nyttig stemme
“Fantastisk Restaurant ”
Anmeldt 14. oktober 2016 fra mobile enheder

Spaghetteria La Perla er uden tvivl den bedste italienske restaurant i København. Besøgte stedet sammen med 2 venner og vi kunne med det samme mærke den hyggelige atmosfære. Deres pizzaer smager utroligt godt og man bliver mæt af dem. Ikke sidste gang jeg spiser her.

Besøgte stedet Oktober 2016
1 Tak, Philip K
Bidrager på niveau 4
38 anmeldelser
22 anmeldelser af restauranter
common_n_restaurant_reviews_1bd8 5 nyttige stemmer
“Superlækker autentisk mad”
Anmeldt 9. oktober 2016 fra mobile enheder

....og skøn italiensk atmosfære!

Maden var virkelig lækker, og det var dejligt at få ægte italiensk mad. Vi spiste pizzaer og pasta. Masser af smag og gode ingredienser.

Lidt spøjst at få serveret drikkevarer (sodavand) i 1/2 liters flasker, uden isterninger. Det virkede lidt cafeteria-agtigt.

Tjeneren glemte vores brød, og som kompensation fik vi en citronlikør til slut. Dejligt.

Besøgte stedet Oktober 2016
1 Tak, Tina P

Rejsende, der kiggede på Spaghetteria La Perla, kiggede også på

Frederiksberg, København

Har du været i Spaghetteria La Perla? Fortæl om dine oplevelser!