“Super mad.”
Anmeldelse af Spaghetteria La Perla

Spaghetteria La Perla
Reservér med
Spaghetteria La Perla er ikke tilgængelig på det valgte tidspunkt. Vælg et andet tidspunkt, eller søg efter restauranter med kapacitet.
Det tidspunkt, som du har valgt, er allerede passeret.
Køkkener: Italiensk
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Levering, Reservationer
Kvarter: Indre By
Beskrivelse: Goddag ! vi holder lukket fra 06/07/2015 til 26/07/2015! Håber til jer alle en rigtig god summer:)))
Anmeldt for 8. december 2016 fra mobile enheder

Maden var helt vildt god! Også fint og hyggeligt sted. Ellers var det også en helt fornuftig pris. Kan kun sige at det var rigtigt godt.

1  Tak, Caroline A

Anmeldt for 16. november 2016 fra mobile enheder

Man følte sig velkommen på Spagetteria La Perla.
Menukortet havde et pænt udvalg til fornuftige priser.
Vi fik Tortelini og Lasagne begge portioner var rigelige og velsmagende og kostede 99 kr.

Tak, Hanne M
Anmeldt for 14. oktober 2016 fra mobile enheder

Spaghetteria La Perla er uden tvivl den bedste italienske restaurant i København. Besøgte stedet sammen med 2 venner og vi kunne med det samme mærke den hyggelige atmosfære. Deres pizzaer smager utroligt godt og man bliver mæt af dem. Ikke sidste gang jeg spiser her.

1  Tak, Philip K
Anmeldt for 9. oktober 2016 fra mobile enheder

....og skøn italiensk atmosfære!

Maden var virkelig lækker, og det var dejligt at få ægte italiensk mad. Vi spiste pizzaer og pasta. Masser af smag og gode ingredienser.

Lidt spøjst at få serveret drikkevarer (sodavand) i 1/2 liters flasker, uden isterninger. Det virkede lidt cafeteria-agtigt.

Tjeneren glemte vores brød, og som kompensation fik vi en citronlikør til slut. Dejligt.

1  Tak, Tina P
Anmeldt for 19. september 2016

Vi havde ikke god tid inden vort teaterbesøg, men vi fortrød ikke, at vi gik herind. Vi fik en superfin betjening og maden kom hurtigt, da vi havde sagt, at vi kun havde en time. Af samme grund fik vi bare hhv. en pizza og en pastaret - begge var glimrende, og prisen var absolut overkommelig (ca. 100 kr. pr. ret). Vi smagte heller ikke vinen, men fik bare et glas øl, som der ikke var noget stort udvalg af. Dog kan man tilbyde den fine, italienske øl Menebrea.
Stemningen oplevede vi som meget venlig og rar, så vi kommer gerne igen en gang, når vi har lidt mere tid.

1  Tak, arnebak

Rejsende, der kiggede på Spaghetteria La Perla, kiggede også på

Frederiksberg, København

Har du været i Spaghetteria La Perla? Fortæl om dine oplevelser!