“Fantastisk Restaurant ”
Anmeldelse af Spaghetteria La Perla

Spaghetteria La Perla
Book med
Spar op til 20 %, når du reserverer online *
Spaghetteria La Perla er ikke tilgængelig på det anmodede tidspunkt. Vælg et andet tidspunkt, eller søg efter restauranter med kapacitet.
Det tidspunkt, som du har valgt, er allerede passeret.
Køkkener: Italiensk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Levering, Bookinger
Kvarter: Indre By
Beskrivelse: Goddag ! vi holder lukket fra 06/07/2015 til 26/07/2015! Håber til jer alle en rigtig god summer:)))
1 anmeldelse
common_n_restaurant_reviews_1bd8 1 nyttig stemme
“Fantastisk Restaurant ”
Anmeldt 14. oktober 2016 fra mobile enheder

Spaghetteria La Perla er uden tvivl den bedste italienske restaurant i København. Besøgte stedet sammen med 2 venner og vi kunne med det samme mærke den hyggelige atmosfære. Deres pizzaer smager utroligt godt og man bliver mæt af dem. Ikke sidste gang jeg spiser her.

Besøgte stedet Oktober 2016

22 anmeldelser af restauranter
common_n_restaurant_reviews_1bd8 5 nyttige stemmer
“Superlækker autentisk mad”
Anmeldt 9. oktober 2016 fra mobile enheder

....og skøn italiensk atmosfære!

Maden var virkelig lækker, og det var dejligt at få ægte italiensk mad. Vi spiste pizzaer og pasta. Masser af smag og gode ingredienser.

Lidt spøjst at få serveret drikkevarer (sodavand) i 1/2 liters flasker, uden isterninger. Det virkede lidt cafeteria-agtigt.

Tjeneren glemte vores brød, og som kompensation fik vi en citronlikør til slut. Dejligt.

Besøgte stedet Oktober 2016
1 Tak, Tina P
Bidrager på niveau 6
117 anmeldelser
79 anmeldelser af restauranter
common_n_restaurant_reviews_1bd8 38 nyttige stemmer
“Hyggeligt sted med god mad”
Anmeldt 19. september 2016

Vi havde ikke god tid inden vort teaterbesøg, men vi fortrød ikke, at vi gik herind. Vi fik en superfin betjening og maden kom hurtigt, da vi havde sagt, at vi kun havde en time. Af samme grund fik vi bare hhv. en pizza og en pastaret - begge var glimrende, og prisen var absolut overkommelig (ca. 100 kr. pr. ret). Vi smagte heller ikke vinen, men fik bare et glas øl, som der ikke var noget stort udvalg af. Dog kan man tilbyde den fine, italienske øl Menebrea.
Stemningen oplevede vi som meget venlig og rar, så vi kommer gerne igen en gang, når vi har lidt mere tid.

• Besøgte stedet September 2016
1 Tak, arnebak
Bidrager på niveau 6
108 anmeldelser
78 anmeldelser af restauranter
common_n_restaurant_reviews_1bd8 16 nyttige stemmer
“Ærlig mad til særdeles rimelige priser”
Anmeldt 4. september 2016 fra mobile enheder

Var der med vores barnebarn til pasta og hygge.
Fin og omsorgsfuld behandling, og virkelig dejlig mad til prisen.
Vi kommer igen, når der skal nydes mad hvor det er uformelt og ukompliceret italiensk mad.

Besøgte stedet September 2016
1 Tak, Jesperbergstedt
1 anmeldelse
common_n_restaurant_reviews_1bd8 1 nyttig stemme
“tør Pizza og dårlig service”
Anmeldt 9. august 2016

Tør Pizza og dårlig service, 90,- kroner for to (i forvejen åbnede flasker vand) når vi havde bedt om alm. vand. Hvorefter tjeneren bliver sur og vi bliver nødt til at betale.

• Besøgte stedet August 2016
1 Tak, thildet942

Rejsende, der kiggede på Spaghetteria La Perla, kiggede også på

Har du været i Spaghetteria La Perla? Fortæl om dine oplevelser!