“Superlækker autentisk mad”
Anmeldelse af Spaghetteria La Perla

Spaghetteria La Perla
Reservér med
Spaghetteria La Perla er ikke tilgængelig på det valgte tidspunkt. Vælg et andet tidspunkt, eller søg efter restauranter med kapacitet.
Det tidspunkt, som du har valgt, er allerede passeret.
Køkkener: Italiensk
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Levering, Reservationer
Kvarter: Indre By
Beskrivelse: Goddag ! vi holder lukket fra 06/07/2015 til 26/07/2015! Håber til jer alle en rigtig god summer:)))
Anmeldt 9. oktober 2016 fra mobile enheder

....og skøn italiensk atmosfære!

Maden var virkelig lækker, og det var dejligt at få ægte italiensk mad. Vi spiste pizzaer og pasta. Masser af smag og gode ingredienser.

Lidt spøjst at få serveret drikkevarer (sodavand) i 1/2 liters flasker, uden isterninger. Det virkede lidt cafeteria-agtigt.

Tjeneren glemte vores brød, og som kompensation fik vi en citronlikør til slut. Dejligt.

1  Tak, Tina P

Anmeldt 19. september 2016

Vi havde ikke god tid inden vort teaterbesøg, men vi fortrød ikke, at vi gik herind. Vi fik en superfin betjening og maden kom hurtigt, da vi havde sagt, at vi kun havde en time. Af samme grund fik vi bare hhv. en pizza og en pastaret - begge var glimrende, og prisen var absolut overkommelig (ca. 100 kr. pr. ret). Vi smagte heller ikke vinen, men fik bare et glas øl, som der ikke var noget stort udvalg af. Dog kan man tilbyde den fine, italienske øl Menebrea.
Stemningen oplevede vi som meget venlig og rar, så vi kommer gerne igen en gang, når vi har lidt mere tid.

1  Tak, Arne B
Anmeldt 4. september 2016 fra mobile enheder

Var der med vores barnebarn til pasta og hygge.
Fin og omsorgsfuld behandling, og virkelig dejlig mad til prisen.
Vi kommer igen, når der skal nydes mad hvor det er uformelt og ukompliceret italiensk mad.

1  Tak, Jesperbergstedt
Anmeldt 9. august 2016

Tør Pizza og dårlig service, 90,- kroner for to (i forvejen åbnede flasker vand) når vi havde bedt om alm. vand. Hvorefter tjeneren bliver sur og vi bliver nødt til at betale.

1  Tak, thildet942
Anmeldt 6. august 2016

Vi havde forhåndsreserveret bord til kl 15:30, hvor vi så ville få 20% på menukortet. De ventede os ikke. Men vi fik bord.

Bestilte 0,50 cl sodavand til kr. 45,00 pr. Stk. De blev sat på bordet i originale Coca-Cola flasker. Og dertil såkaldte Vandglas. Kunne man ikke bare diskret havde brugt lidt tid på at hælde op i store glas, med lidt is.

Ventede 40 min på 5 pizzaer. Restauranten var under halv fyldt.
Pizzaerne smagte godt, var store lækre sprøde og meget indbydende.

Ved betaling fik vi oplyst de kunne ikke leve af at give 20% på maden.

Så vi fik frokosttilbuddet til 79,00 Per pizza.

To af dem kostede allerede kr 79,00 på menukortet. Så vi blev faktiske snydt, ved ikke at få de 20%.?.. Pludselig kunne personalet kun tale engelsk..

Ikke den store besparelse, men princippet.

Vi har været der før, og anbefalet til andre.

Men nu stopper det, gir ikke 45,00 for en sodavand der serveres i plastflaske...
Syntes det er meget provokerende.

Forøvrigt også meget dårlig akustik, man kan dårligt høre hvad man selv siger...

1  Tak, Davs1964

Rejsende, der kiggede på Spaghetteria La Perla, kiggede også på

Har du været i Spaghetteria La Perla? Fortæl om dine oplevelser!