61 US$
Priceline65 US$
Hotels.com65 US$
Agoda.com164 US$
Anmeldt d. 12. juni 2019 fra mobile enheder

Generelt nusset og ikke rigtig rent. Mangelfuldt udstyret køkken (f.eks. ingen kaffekop/krus). Receptionisterne havde mere travlt med deres telefoner end at hilse når man kom ind af indgangen (oplevede det flere gange).
Generelt levede det ikke op til prisen.
Dog super god centralt beliggenhed.

Dato for ophold: juni 2019
2  Tak, dittet2014
Anmeldt d. 1. december 2018 fra mobile enheder

Den primitive standard er helt OK, men at der en voldsomt larmende fest med råben og høj og dårlig rapmusik på den ene etage fra midnat og til kl. 10 formiddag - og at receptionisten ikke vil gøre noget ved det - er slet ikke OK. Vi og alle andre på etagen har bogstaveligt talt slet ikke sovet hele natten. Dyr og dårlig morgenmad med jule-muzak i elevator-style pyntede ikke. Her kommer vi aldrig igen.

Dato for ophold: december 2018
Tak, AneG32
Anmeldt d. 20. marts 2018

Heldigvis kun en enkelt overnatning lørdag til søndag. Forvent ikke den høje standard på rengøringen. Forvent larm fra det nærliggende værtshus. Tænk dig om hvor meget du larmer, for naboværelset kan høre dig. Hotellet rummer åbenbart kun værelser med køjesenge, som ikke er de største. Vær obs på, at man deler et badeværelse og to toiletter med op til 27 andre gæster. Kun engelsksproget reception.

• Rejsetype: Rejste alene
1  Tak, KimJ1975
Anmeldt d. 8. marts 2018

Værelserne er ikke rene - bl.a. er lagnerne fyldt med diverse pletter. Der er kun 3 parkeringspladser tilgængelige i gården. Vi krævede pengene tilbage, men hotellet nægtede men tilbød et andet værelse, hvilket ikke havde nogen interesse overhovedet. Booking.com prøvede at hjælpe, men de var dog ufattelige langsomme. Til sidst måtte jeg ringe til min bank, hvilket fik receptionisten(som jeg faktisk fik meget ondt af, da det jo ikke var hans skyld. Det fortalte vi ham også mange gange. Han så meget trist ud!) til endelig at sætte pengene tilbage på mit kort. Først påstod han, at det ikke var muligt - men selvfølgelig er det det, når man ikke får et værelse, der svarer til de billeder, de reklamerer med.

Sæt aldrig jeres ben her.

Værelsestip: Værelserne er beskidte, og badeværelset er beskidt.
2  Tak, JenGC7
Anmeldt d. 5. marts 2018

Vi tjekkede ind på Hotel Copenhagen for at overnatte der fra lørdag til mandag. Det blev en kort affære.

Et lille positiv var, at parkeringen var gratis inde i hotellets baggård. Vi kom udenfor sæson, så der var en plads til os. Ellers er der, så vidt jeg kunne tælle, kun tre parkeringspladser i gården til hotellet. Ikke nok.

Vi fik parkeret vores bil. Vi fik udleveret vores nøglekort til vores værelse i receptionen. Receptionisten snakkede godt og forståeligt engelsk, hvilket var acceptabelt.

Vi fik tildelt et værelse på 5. sal, hvorfor vi tog den meget lille og meget gamle elevator som hotellet havde. Der var knap nok plads til to personer med to små kufferter.

Vi kom op på 5. sal, hvor man skulle bevæge sig ud på en udendørs svalegang, for at komme ind til lejlighederne på 5. sal.

Selve gangen på 5. sal fremstod ufatteligt mørk og beskidt. Skummel vil være det passende ord. Vi havde et værelse uden bad og toilet, så inden vi gik ind på værelset tjekkede vi disse. Vi kunne konstatere, at både bad og toilet var decideret ulækre. Toiletbrættet var beskidt, der lå jord og snavs på gulvet og vasken var beskidt. Det så ud som om, at man trådte ind i et forladt hotel.

Vi fortsatte vores færden ud på gangen igen og ind på vores værelse.

Vi kom ind på værelset. På sengen lå hvidt linned, hvilket var relativt rent. Som det eneste i det værelse. Indgangen ved døren var fuldstændigt snavset og støvet af jord og gamle madrester. Lagenet på madressen under sengelinnedet var plettet af diverse væsker. Hvilke vides ikke, for jeg havde bestemt ikke lyst til at undersøge det nærmere. Det kan dog siges, at de variede i farve. Fra pletter i det hvide farvespektrum til det mørke/brune spektrum. Jeg lader dig gætte. Ufatteligt klamt.

Under sengen lå støv, gamle madrester og diverse ulækre ting. Det skal siges, at luften i rummet var fugtig og ubehagelig. Det føltes som om, man blev kvalt. Indeklimaet var noget af det værste, vi har oplevet.

Værelset havde et TV, hvorved der naturligvis fulgte en fjernbetjening. Fjernbetjeningen var smurt ind i.. Ja, jeg ved ikke hvad. Ulækkert.

Væggene var i øvrigt lige så ulækre. Pletter over alt. Brune pletter. Jeg ved ikke, hvad pletterne var.

På trods af, at stedet var og er så klamt, så så det ikke ud til, at hotellet på nogen måde havde forsøgt at rengøre det. Magen til ugidelig og ligeglad holdning til at køre et hotel, skal man lede længe efter. Jeg har aldrig oplevet noget lignende.

For at opsummere; et klammere hotel end Hotel Copenhagen finder du simpelthen ikke. Vi kørte sag gennem booking, som var behjælplige men ufatteligt langsomme. Vi gik selv ned til receptionisten og fik vores penge tilbage, idet han blev fremlagt for hvilke tiltag man kunne gøre som forbruger/gæster/kunder. Sæt aldrig jeres fødder indenfor dette ulækre hotel.

Værelsestip: Hold jer væk.
2  Tak, tsasparta