14 personer kigger på dette hotel
Expedia.com97 US$
Priceline95 US$
travelup.com109 US$
Anmeldt d. 8. maj 2022

Alt levede 100% op til forventningerne. Billigt og godt. centralt placeret. Supervenligt personale, som svarer ordentligt selv på banale spørgsmål. Vi kommer helt sikkert igen vel er det ikke sheraton, men faktisk hyggeligere og godt afviklet, trods vældig mange gæster. Logistikken var god

Tak, 902lars1972
Anmeldt d. 6. maj 2022

Smukt og sjovt indrettet værelse. Men jeg sov dårligt, da sengen var hård, hovedpuden meget høj og fast, og det stærke lys fra parkeringspladsen udenfor trængte forbi mørklægningsgardinerne.
Der var også en del uro på gangen, og jeg kunne høre bassen fra musik, sikkert fra caféen under hotelværelserne (ikke hotellets café).
Søndag morgen var der overfyldt til morgenmaden, og det var svært at finde en siddeplads. Det var umuligt at holde afstand til andre. Lang kø til kaffeautomaterne.

Værelsestip: Værelserne på 4. (sky) er bedre end dem på 1. Og der findes både værelser med tæppe på gulvet og værelser med glat gulvbelægning.
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Marluffa
Anmeldt d. 6. maj 2022

Velfungerende hotel - med rene og indbydende værelser og fællesområder - ikke store og lidt high-tech/minimalistisk - men pænt, effektivt og stadig rigtig god komfort. Effektiv klimainstallation og okay morgenmad med yoghurt og morgenmadsprodukter, pænt udvalg af godt brød og lidt pållæg/ost mm. - ikke prangende men ganske ok.

• Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Hlaerke
Anmeldt d. 3. maj 2022

Nem ind- og udtjek og venlig betjening, centralt beliggenhed midt i København og billigere parkering lige ved siden af. Værelserne er små, men der er alt, hvad man behøver til en overnatning. Atl i alt en god oplevelse.

Dato for ophold: april 2022
Tak, annehoeghs
Anmeldt d. 1. maj 2022

Værelse og overnatning var fint og levede op til forventningerne.
Morgenmaden var overbooket, der var tomme fade og ikke nok service og mange borde blev ikke ryddet for beskidt service mens vi var i frokoststuen. Maden var middel, men vi opgav helt at få kaffe og te, da køen var alt for lang.
Der stod altid folk og røg lige udenfor hotellets hovedindgang hvilket resulterede i lugtgener i receptionen og ankomsthallen.

Dato for ophold: april 2022
Tak, Inger S