14 personer kigger på dette hotel
Hotels.com103 US$
Priceline114 US$
getaroom.com131 US$
Anmeldt d. 1. maj 2022

Værelse og overnatning var fint og levede op til forventningerne.
Morgenmaden var overbooket, der var tomme fade og ikke nok service og mange borde blev ikke ryddet for beskidt service mens vi var i frokoststuen. Maden var middel, men vi opgav helt at få kaffe og te, da køen var alt for lang.
Der stod altid folk og røg lige udenfor hotellets hovedindgang hvilket resulterede i lugtgener i receptionen og ankomsthallen.

Tak, Inger S
Anmeldt d. 29. april 2022

Desværre er sengetøjet ikke i orden. Dynen er for tung, og puden for hård, formentlig fordi den er fyldt med kunststof jeg vil meget gerne have en blødere hovedpude og en lettere dyne i fremtiden. Det må være muligt at gøre med et mi nimum af indsats.

• Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, 911albert
Anmeldt d. 23. april 2022

Billigt og godt placeret men meget skrabet oplevelse. Ok men kedelig morgenmad. Meget lidt plads. Strygejern i kælderen men kun et til hele hotellet så der kan være kø. Venligt personale. Ingen træningsrum.
Hvis man bare skal bruge en seng for natten så er det Ok.

• Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, kmdskh
Anmeldt d. 20. april 2022

Wakeup I Borgergade er en god option til den mindre pengepung. Værelserne er meget små men mangler intet. Klimaanlægget kunne være bedre, hvis du er følsom er stedet ikke til dig. Personalet er venligt og hjælpsomt.

Tak, 198rolande
Anmeldt d. 15. april 2022

På tur med de unge mennesker, så den centrale placering var perfekt for vores oplevelser. Alt var nemt og organiseret, fin pris og rigtig god behandling af det venlige personale.
Lidt støj fra gaden om natten, men det er naturligt med den beliggenhed. :-)

Tak, ConnieV808