Super fint og rent hotel midt i centrum.
Værelserne er ikke kæmpe store men der er fint plads til overnatning et par dage.
Morgenmaden er skøn, synes dog der mangler noget frugt og grønt.
Meget hjælpsom reception og fin parkeringsmuligheder.

Dato for ophold: juli 2020
Tak, 480mariannew
Kiril Kotevski, Gæsteservice/reception hos Wakeup Copenhagen, Borgergade, svarede på denne anmeldelseSvarede for 2 uger siden

Kære Gæst,

Først og fremmest tak for at have taget dig tid til at skrive en anmeldelse om dit ophold.
Den har en stor værdi for os i vores konstante bestræbelser på at forbedre os på alle områder. Wakeup er moderne 2-stjernet hotel.
Vi håber, at vi igen kan få lov at byde dig velkommen på vores hotel.

Hav en dejlig aften.

Anmeldt d. 23. september 2020

Altid et skønt sted at bo. Utroligt flinkt personale, centralt beliggende, styr på corona-reglerne, trygt sted, pænt og rent. Kommer helt sikkert igen! Vil klart anbefale stedet til venner og bekendte!

Dato for ophold: september 2020
Tak, tinaT4438XW
Kiril Kotevski, Gæsteservice/reception hos Wakeup Copenhagen, Borgergade, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 25. september 2020

Kære Tina,

Tusind tak for din anmeldelse.
Den har en stor værdi for os i vores konstante bestræbelser på at forbedre os på alle områder. Vi er meget glade for at have levet op til Jeres forventninger under opholdet. Vi ser frem til at velkomme jer igen på Wakeup Borgergade.

Vi ønsker Jer/dig en god weekend.

Anmeldt d. 17. september 2020

Helt enkelt værelse, bedst egnet til en person. Perfekt til forretningsophold og turist hvor man kun er på værelse for at sove. God og venlig betjening i receptionen, og dejligt der kan bestilles morgenmad to go til dem der skal møde tidligt .-)

Dato for ophold: september 2020
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, ain300
Kiril Kotevski, Gæsteservice/reception hos Wakeup Copenhagen, Borgergade, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 17. september 2020

Kære Gæst,

Det glæder os at høre, at dit ophold levede op til dine forventninger.

Tusind tak for dine kommentarer, vi håber, at du har nydt dit ophold også i København, og vi håber vi kan få fornøjelsen af at byde dig velkommen igen i fremtiden.

Anmeldt d. 28. august 2020

Et rigtig godt centralt beliggende hotel med super god service. Hyggeligt indrettet med de nødvendige faciliteter.Opholdsrummet indrettet sektionsopdelt med afvekslende møbler i varme moderne farver og materialer. Morgenmaden og servicen var rigtig fin. Hotellet kan varmt anbefales.

Dato for ophold: august 2020
Tak, lsolbe852118
Kiril Kotevski, Gæsteservice/reception hos Wakeup Copenhagen, Borgergade, svarede på denne anmeldelseSvarede for 1 uge siden

Kære gæst

Mange tak for den fine anmeldelse på TripAdvisor. Den har en stor værdi for os i vores konstante bestræbelser på at forbedre os på alle områder.

Vi er meget glade for at have levet op til dine forventninger under opholdet og håber at vi kan byde dig velkommen igen ved næste lejlighed.

De bedste efterårshilsner
Line
Team Wakeup

Anmeldt d. 19. august 2020

Var på et ophold med et barn på tre år. Fik et værelse på femte sal med et lavtsat vindue, som ikke kunne sikres ved en lås eller andet. Det var meget utrygt at skulle sove, og eneste løsning, hotellet kunne tilbyde var gaffatape på vinduet! MEGET uprofessionelt og utilfredsstillende!

Dato for ophold: august 2020
Tak, maritpetersen2020

Kære Marit

Tusind tak for din anmeldelse, Vi er kede af, at opholdet ikke helt levede op til forventningerne, det beklager vi virkelig

Vi følger op på din feedback,så vi kan se nærmere på hvordan vi kan forbedre os, så vi kan give vores gæster en rigtig god oplevelser. Vi er også i gang med kontakt på din mail.

Vi håber, at vi igen kan få lov at byde dig velkommen på vores hotel.

Vi ønsker dig en dejlig aften og weekend.