Anmeldt d. 17. august 2020

At se mig rundt i København, nyde alle det gode steder, som ligger lige ved hotellet. Jeg har boet der flere gange og også på andre hoteller hos jer í København. Prisen er god når man tænker på beliggenheden, for meg har prisen meget at sige.

• Rejsetype: Rejste alene
Tak, D6419PPjan
Kiril Kotevski, Gæsteservice/reception hos Wakeup Copenhagen, Borgergade, svarede på denne anmeldelseSvarede for 4 uger siden

Kære gæst

Først og fremmest tak for at have taget dig tid til at skrive en anmeldelse om dit ophold.

Det glæder os at høre, at dit ophold levede op til dine forventninger især i forhold til pris og placering

Vi håber, at vi igen kan få lov at byde dig velkommen på vores hotel.

Anmeldt d. 13. august 2020 fra mobile enheder

Er kommet meget på wakeup i Borgergade. Ligger centralt, normalt ret billigt og så har jeg været glad for p-kælderen lige ved siden af.
Da jeg ankommer i bil kører jeg i p-kælderen som altid men noget er galt.
Der er håndværkere overalt som ikke kan forstå hvordan jeg er kommet derned. Var nær aldrig kommet ud igen da porten nu var lukket.
Er lige vågnet til lyden af borermaskiner der kører i mursten. Fedt.
Mit issue med dette er at wakeup mig bekendt ikke gør opmærksom på dette nogen steder.
Der står intet om mulig byggestøj eller at deres p-kælder er lukket.
Det er da en lille ting at skrive i bookingfasen på deres webside. Har lige dobbelttjekket på booking.com. Intet.
Pas forøvrigt på deres webside, hvis du vil booke der. Det er meget nemt at komme til at booke værelse i en forkert gade.
Jeg synes jeg havde valgt Borgergade som altid, men da jeg ankommer har jeg booket i Carsten Niebuhrs Gade. Dette kan de ikke hjælpe med at ændre med mindre du har betalt fuldt beløb for værelset.
Så pas på bed booking

Tak, U685BKpeterh

Hej Peter

Tusind tak for din anmeldelse, vi er kede af, at opholdet ikke helt levede op til forventningerne, det beklager vi virkelig.

Vi vil naturligvis følge op på din feedback, så vi kan se nærmere på hvordan vi kan forbedre os, så vi kan give vores gæster en rigtig god oplevelser. Tusind tak for dine kommentarer, vi håber vi kan få fornøjelsen af at byde dig velkommen igen i fremtiden.

God weekend :-)

Anmeldt d. 9. august 2020

Hyggeligt hotel , ligger lige i smørhullet , tæt på meget . Meget sødt og hjælpsomt personale . Meget små værelser . Morgenmaden okay , syntes der mangler noget frugt og grønt . Rygning i indgangene /fællesområde IKKE okay !! .

• Rejsetype: Rejste alene
Tak, gittegjensen
Kiril Kotevski, Gæsteservice/reception hos Wakeup Copenhagen, Borgergade, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 30. september 2020

Kære Gitte

Mange tak for den fine anmeldelse på TripAdvisor. Den har en stor værdi for os i vores konstante bestræbelser på at forbedre os på alle områder.

Vi er meget glade for at have levet op til jeres forventninger under opholdet og håber at vi kan byde jer velkommen igen ved næste lejlighed, hvor COVID-19 situationen forhåbentligt er forbedret og vores sortiment af frugt vil være tilbage :-)

De bedste efterårshilsener

Anmeldt d. 8. august 2020

Fik et værelse hvori der var en nøgen mand da jeg åbner døren. Min forlovet er med mig som bliver meget chokeret og vi går så ned hvor jeg er rasende, personalet postulerer at jeg bander af dem selvom jeg ingen bandeord brugte hvorefter de mener at det ikke er deres fejl at der er en nøgen mand på værelset, og jeg bliver truet med at hvis jeg ikke falder ned så vil de ikke give mig et andet værelse, min forlovede var meget ked af det og jeg vælger derfor at slappe af. Til sidst vælger personale lige at gentage at der ingen fejl var sket og at det hvad der kunne ske. IKKE I ORDEN

Tak, mawad235861

Kære gæst

Jeg er ærligt ked af at høre at du har haft sådan en oplevelse.

Vi vil meget gerne høre fra dig, så vi kan få rådet bod på denne situation. Du kan kontakte os på borgergade@wakeupcopenhagen.dk

Vi håber meget på at du vil besøge os en anden gang

Bedste hilsener

Anmeldt d. 8. august 2020

Hotellet ligger godt i forhold til Københavns centrum, der er gå afstand til det meste, det er nogle kompetente medarbejder der var over det hele, vi fik den hjælp vi havde brug for da vi tjekkede ind og parkerede vores bil. Værelset var fint og det var dejligt at der var aircondition på værelset, der var fint rent. det eneste vi manglede var et brød vi selv kunne skære til morgenmad ellers var der et fint udvalg

Tak, momsefar

Kære gæst

Det glæder os at høre, at dit ophold levede op til dine forventninger især i forhold til din oplevelse af vores personale.

Vi håber, at vi igen kan få lov at byde dig velkommen på vores hotel og så kan vi håbe at COVID-19 situationen ser bedre ud så du kan få brød som du selv kan skære af :-)