Guinness World Records Museum
Åben i dag: 10.00 - 18.00
Slidt og beskidt

Tag et andet sted hen, det er min anbefaling. Dette er en slidt gammel turistfælde. Spild af tid og... læs mere

Layla1000
Sønderborg, Danmark
fra mobile enheder
Spild ikke dine penge her.

Spild af penge.. meget slidt og mange aktiviteter virker ikke. Selv om der var halv pris, var det... læs mere

V4719LPkimn

Google
Anbefalede oplevelser i og omkring København
København Card
515 anmeldelser
fra 16,16 $
fra 21,23 $
Anmeldt d. 24. februar 2020

Spild af penge. I burde lukke i 1/2 år for at gøre rent og føre udstillingerne op til 2020 standard. Entreprisen er ublu for den standard på udstillingen.

Dato for oplevelse: februar 2020
Tak, 882solveigp
Anmeldt d. 19. oktober 2019 fra mobile enheder

På besøg i efterårsferie, familie med 3 piger på 11-13-15. Der var mange i formationer og facts - men ikke rigtig noget der fanger i 2019?

Tænker der er brug for fornyelse?

Dato for oplevelse: oktober 2019
Tak, ViggoWS
MikkelS335, Chef  hos Guinness World Records Museum, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 21. oktober 2019

Kære Viggo WS

Tak for besøget og for at tage tid til at anmelde os her. Vi er i færd med at fornye oplevelsen med flere interaktive oplevelser, som f.eks verdens største Pack-Man spil. Jeg håber, du vil give os en chance næste gang du har mulighed for det.

Bedste hilsener

Anmeldt d. 30. juli 2019 fra mobile enheder

Det startede med en kæmpe skuffelse og vi var på vej ud, da vi så der også var noget ovenpå. Der var ok sjovt og vi hyggede os da en lille time.

Tak, 572linem
MikkelS335, Chef  hos Guinness World Records Museum, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 6. august 2019

Hej 572linem

Tak for din anmeldelse her. Vi fylder mere end 1.000 m2 på to etager, og jeg er glad for at I hyggede jer herinde. Vi er ved at installere flere nye, interaktive spil hvor I kan forsøge at slå jeres egen rekord, så kom snart tilbage.

Tak for besøget og bedste hilsener

Anmeldt d. 28. juli 2019 fra mobile enheder

Museet kan desværre ikke anbefales. Det fremstår meget slidt og forældet. Og en del rekorder forekommer også out of date. De fleste præsentationer er blot skilte påen væg

Tak, Dyhr74

Hej Dyhr74

Jeg er ked af at høre at du ikke kan anbefale os. Vi er igang med at opdaterer hele attraktionen med flere hands-on aktiviteter, hvor man selv kan forsøge at slå en rekord. Og vil vil snart afslører verdens største Pac-Man spil!
Jeg håber du vil give os en chance til
Tak for besøget og bedste hilsener

Anmeldt d. 11. juli 2019

Udover modellen af verdens højeste og verdens tykkeste mand, er dette totalt slidt og uinspirerede. Uinteressant og ligegyldigt. Det er langt sjovere at læse i bøgerne og se rekordernes der. Kan ikke anbefales på nogen måde.

Tak, Lars J
MikkelS335, Chef  hos Guinness World Records Museum, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 13. juli 2019

Hej Lars

Jeg er ked af at høre at dit besøg ikke levede op til dine forventninger. Hvis du har 5 minutter vil jeg gerne høre mere om din oplevelse: Min mail er sonne@ripleys.com. Jeg håber at høre fra dig

Bedste hilsener Mikkel /Guinness World Records