“Fantastisk mad og en dejlig afslappet atmosfære”
Anmeldelse af Osteria 16

Osteria 16
Spisemuligheder: Reservationer
Kvarter: Det indre Vesterbro

Super velsmagende retter og velafbalanceret menu. Dertil skøn vin og virkelig god betjening - absolut et besøg værd

Dato for besøg: september 2020
Tak, 681amaliel

Anmeldt 30. august 2020 fra mobile enheder

Nok den mindst prætentiøse fiskerestaurant med den lækreste faste menu i København. Nøj, hvor var det lækkert. Og sikken en god service. Kan varmt anbefales.

Tak, Soendergaard
Anmeldt 20. august 2020

Super fantastisk stemning med masser dejlig og spændende mad. Et sted jeg vil anbefale til alle som elsker god gastronomi.
Super afslappet atmosfære og fantastisk betjening.
Vi kommer igen mange gange :-)

Tak, 476carsteng
Anmeldt 12. februar 2020 fra mobile enheder

Super hyggelig og velsmagende aften på Osteria. Det føles autentisk italiensk med hygge og gæstfrihed.

Dato for besøg: februar 2020
Tak, rumlenisse
Anmeldt 6. januar 2020

Det bliver altid en god aften på Osteria 16 - lækker mad, gode vine til fair priser, godt værtskab, value for money. Jeg har haft utallige nye gæster med, som alle taler begejstret om stedet og selv vender tilbage. Keep up the good work.

Dato for besøg: november 2019
Tak, cbjht

Rejsende, der kiggede på Osteria 16, kiggede også på

Frederiksberg, København

Har du været i Osteria 16? Fortæl om dine oplevelser!