“Skøn mad og stemning”

Køkkener: Dansk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Christianshavn
Anmeldt 27. august 2018

Gang på gang vender vi tilbage til dette lille hyggelige sted. Altid god spændende mad, god stemning og super betjening.

Tak, Jeanettjetset

Anmeldt 18. maj 2018 fra mobile enheder

Vi fik dagens ret som var særdeles velsmagende. Hyggeligt kvarter og dejlig atsmofære. Ostetalerken var og så ok:)
Kommer gerne igen.

Tak, niels4442015
Anmeldt 29. marts 2018 fra mobile enheder

En særdeles kold påsketorsdag er vi - 2 jyder der skal hente vore dreng i Kastrup dagen efter - i København. Vi har booket bord i forvejen men kommer en time før, da der simpelthen er for koldt til den lange planlagte gåtur på Christianshavn. Intet problem -vi får vores bord. Tjeneren/ejeren? anbefaler vin fra flasken - er der mere tilbage skal han nok tage den tilbage. Fremragende Ventoux der var perfekt til hovedmåltidet. Vi Frank hele flasken da det ville have været synd at levere noget tilbage. Først lidt appetizers - hjemmelavet sprødt brød med myntecreme - derefter Nordafrikansk lam, med couscous, salat, humus m.m. Egentligt ikke mine ynglingssmage men så vellavet at jeg/vi måtte overgive os. 3 oste til manden til dessert med en Calvados(husk vi er jyder!). Hjemmelavet koldskål m kammerjunkere til konen. 730 kroner alt incl. Helt igennem fremragende måltid - der var ikke en finger at sætte på noget- til en mere end rimelig pris. Vi kommer igen - uden tvivl.

Tak, Skotten-Jakob
Anmeldt 4. januar 2018 fra mobile enheder

Et fantastisk lille hyggeligt sted med et simpelt men enormt lækkert menukort !! Deres sandwich er udsøgt og prisen er i orden (billigt!).

Det er et lille sted med små borde og lidt skulderplads, men det gør det bare endnu hyggeligere og mere intimt.

Vi kommer helt sikkert igen.

Tak, beramram
Anmeldt 24. oktober 2017 fra mobile enheder

Det her sted er simpelthen så hyggeligt
Perfekt til en date eller hyggelig aften med vennerne.
Maden er super god og menuen skifter jo hele tiden så det kunne ikke være bedre

Prisen er sindsyg god og så kan man kun rose betjeningen der er så god
Jeg elsker stedet

Tak, Jonathan C

Rejsende, der kiggede på Sankt Annae 8, kiggede også på

Har du været i Sankt Annae 8? Fortæl om dine oplevelser!