“Ordinært "hang out" for students”
Anmeldelse af Cafe Dyrehaven

Cafe Dyrehaven
Køkkener: Dansk
Kvarter: Det indre Vesterbro
Kvarter: Det indre Vesterbro
Anmeldt 5. juli 2016

Spiste brunch med tre familiemedlemmer. Vi flyttede fra et lummert bord indeni restauranten, til en bænk udenfor. Slidt interiør, men OK mad, hvor man dog var løbet tør for appelsinjuice.

Dato for besøg: juli 2016
Tak, Claus H

Anmeldt 22. marts 2016 fra mobile enheder

Café Dyrehaven er et hyggeligt sted på Vesterbro, det er en rigtig god stemning i rummet, man får lyst til at hænge ud længe.
Maden smagte godt og var fint anrette.
Primært smørrebrød men der er også mulighed for burger.
Maden er forholdsvis billig. Postevand er gratis

Dato for besøg: marts 2016
Tak, 702annak
Anmeldt 9. november 2015 fra mobile enheder

Cafe Dyrehaven er virkelig et hyggeligt sted på Vesterbro og så laver de den lækreste Morgenmadstallerken. Jeg er vild med det. Hvis du rejser med det offentlige, så ligger cafeen en kort gåtur fra Enghave Station.

Dato for besøg: november 2015
Tak, Kristina-bm
Anmeldt 1. september 2015

Den er lidt svær, på den ene side var det meget godt, på den anden side synes jeg der mangler noget. Men det er et lille hyggeligt sted og betjeningen er rigtig god. Det kan være et besøg værd, så prøv det.

Dato for besøg: august 2015
Tak, preben l
Anmeldt 30. juli 2015 fra mobile enheder

Spændende og utraditionelt lille sted, hvor tingene står som i 70'erne - altså på den fede måde! Drikkevarerne er nichemærker og maden uprætentiøs og lækker. Gode priser!

Dato for besøg: juli 2015
Tak, 522kristians

Rejsende, der kiggede på Cafe Dyrehaven, kiggede også på

Klampenborg, Lyngby-Taarbæk Kommune

Har du været i Cafe Dyrehaven? Fortæl om dine oplevelser!