“Veltillavet og indbydende mad til rimelige priser”

Ravage Restaurant Copenhagen
Reservér bord
Bookatable
Køkkener: Dansk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Indre By
Anmeldt 27. januar 2020

Min mand og jeg spiste der den 26. januar 2020. Vi fik en ribeyesteak der var perfekt tilberedt efter vore ønsker og nogle skønne rustikke pommesfrites dertil sammen med grøn salat. Dejligt kryddersmør til samt chilimayonaise. Det hele var bare så lækkert. Bagefter fik vi ost med sprøde skiver brød og en hindbærcoulis, der fik englene til at synge. Søde og venlige tjenere og en fantastisk atmosfære.

Tak, 879hennyh

Anmeldt 18. december 2019

God beliggenhed, dejlige lokaler, meget sød, venlig og effektiv betjening, men maden denne aften var under alt kritik: Der manglede simpelthen ledelse i køkkenet, hvor ingen øjensynlig smagte på maden før den blev serveret: Grøntsagerne var til det uspiselige groft oversaltede, sneglene var helt uden smag og mærkeligt kolde og fedtede (frosne, mikroovn??). Fisken var fint tilberedt, peberbøffen ligeså, pebersaucen virkelig lækker, pommes fritene helt uovertruffent sprøde og gode og crêpes suzettes helt upåklagelige, men saltet i de dårlige grøntsager og de slimede snegle ødelagde desværre det samlede indtryk, så det bliver kun en *. Det er sørgeligt, at den ellers velfungerende kæde sætter sit renomme på spil på denne måde; så hellere lukke for aftenen, når man ikke kan levere.

Dato for besøg: december 2019
1  Tak, Mads M
Anmeldt 18. november 2019 fra mobile enheder

Tilpas Roligt og tilpas hurtig levering til at man kan holde en god frokost på en god time.
Ok menu, fornuftigt prisniveau, gode tjenere der ved hvad der er brug for. Så sagt - det virker

Dato for besøg: november 2019
Tak, 246lailag
Anmeldt 5. juli 2019

Var på en anden restaurant som var mindre heldig med maden, så derfor gik vi på Ravage for at få noget godt, desserten Crepe Suzette. Den er altid god. Fortæl servitricen, at den skal være med meget "saft" så er den perfekt

Dato for besøg: juli 2019
Tak, Scanshow
Anmeldt 11. maj 2019

Alexander var rigtig god.

Han var hele aftenen igennem professionel, og
Meget opmærksom.

Folk som ham holder alting igang.

Dato for besøg: maj 2019
Tak, Frederik V

Rejsende, der kiggede på Ravage Restaurant Copenhagen, kiggede også på

Har du været i Ravage Restaurant Copenhagen? Fortæl om dine oplevelser!