“Supergod mad, og betjening”

Savana Cafe og Restaurant
Reservér bord
ons. 12/8
20:00
Spisemuligheder: Reservationer
Kvarter: Østerbros
Anmeldt 26. juni 2020 fra mobile enheder

Supergod mad, og betjening
Var der en varm sommeraften, hvor vi kunne side ude. Betjeningen var venlig og opmærksom.
Fik en rigtig lækre Tomat suppe til forret, og en dejlig oksemørbrad til hovedret, og til dessert et dejligt stykke kage. Med 2 øl, og 1 vand blev de ca 550 kr. Yderst rimeligt for 3 gode retter.
Et sted jeg helt sikkert kommer tilbage til.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, TroelsPB

Anmeldt 10. oktober 2019

Lækker mad i det hyggelige lokale. Var der en aften, hvor et selskab på 30 unge mennesker larmede, så vi ikke kunne tale sammen ved bordet.

Dato for besøg: november 2018
Tak, Erik S
Anmeldt 26. januar 2019 fra mobile enheder

En skøn restaurant med fantastisk betjening. Vi fik en skøn og velsmagende forret og derefter den lækreste og møreste oksemørbrad med djævlesovs dertil. Velsmagende og skønt, og bestemt meget rimelige priser.

Dato for besøg: januar 2019
Tak, 895beritt
Anmeldt 18. oktober 2018 fra mobile enheder

Vi var 6 mennesker til en hyggelig middag på Savana. Vi fik forskellige forretter, røget laks med lune svampe, carpaccio og nybagt brød. Alle ved bordet fik deres specialitet chateaubriand, der blev serveret og trancherede ved bordet. 2 fik dessert. Alt var velsmagende og veltilberedt, kødet var mørt og lækker. Betjeningen var behagelig, og effektiv.
Savana kan varmt anbefales, til en hyggelig aften.

Dato for besøg: oktober 2018
Tak, 598j_rgenn
Anmeldt 25. november 2017

Super lækkert mad. Vi fik en dejlig forret med med tigerrejer, salat og tomatsuppe samt lækkert brød. Hovedret var oksemørbrad der blev skåret ud ved bordet og lækkert tilbehør. Du kunne vælge imellem 6 forskellige sauce.
Derudover var det en super betjening.

Dato for besøg: november 2017
Tak, Dennis M

Rejsende, der kiggede på Savana Cafe og Restaurant, kiggede også på

Har du været i Savana Cafe og Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!