“Fantastisk oplevelse.”

Køkkener: Dansk, Fusion
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Amager
Anmeldt 13. april 2018

Vidunderlig mad og den bedste service vi har fået. Vi bestilte en mad- og vinmenu. Hver servering var en ny lækker smagseksplotion, vinene perfekte til, og personalet var nærværende og søde.

Tak, birtheroemer

Anmeldt 5. februar 2018

Man kan roligt booke bord på Amass. Vi bestilte den fulde menu, som bestemt ikke skuffede. Spændende og lækker mad, dejlig vinmenu + det bedste udvalg af ikke-alkoholiske drikkevarer, jeg har oplevet på nogen restaurant. Betjeningen var fuldstændig fejlfri, og alt i alt havde vi en helt perfekt aften.
Jeg havde i øvrigt bestilt vegetarisk, og det var super lækkert og blev håndteret meget elegant. Og så er det hele endda økologisk!
Vi vil varmt anbefale restaurant Amass, og det er ikke sidste gang, vi har spist der.

Tak, Zebrafinke
Anmeldt 28. december 2017 fra mobile enheder

En 6- retters menu med udpræget smag af hasselnødder og gran. Og lidt trækul fra lejrebålet. Tænker de har købt et favorabelt parti hasselnødder ind, siden denne smag var så gennemtrængende.
Mæt blev man, dog. Vi sad lige op ad køkkenet m 10 kokke og en chef, som råbte på skif, som var vi med i en militær øvelse. Virkelig irriterende.
Bedste Gin/tonic ever! Så, så slemt var det heller ikke.
Ret nr 3: græskar tern i blåmuslinge sauce klart det som smagte bedst. Og hasselnødde sorbet isen og den sidste kaffe dessert.

Tak, Anne R
Anmeldt 3. november 2017 fra mobile enheder

Vi besøgte Amass en fredag, j-dag. Jeg havde glædet mig til at besøge restauranten, som jeg havde hørt meget godt om. Vi bestilte den fulde oplevelse 9 retter, hvor vi skulle omkring både fugl og fisk. Fra første færd blev vi budt velkommen og vi følte os velkomne. Maden var god, vi fik udfordret smagsløgene, men (og det er et lille men) vi kom ikke udover komfortzonen. Maden var fantastisk godt sammensat, men ude at kunne sætte ord på præcis, hvad det er der mangler for at den er helt op at ringe. Det er vinen til gengæld og sammen med betjeningen gør det Amass til pengene værd og jeg vil glæde mig til at komme igen.

Tak, tinawsorensen
Anmeldt 16. oktober 2017

På Amass vil man ikke blive skuffet hvis man er vegetar eller veganer. Der er naturligt nok fokus på serveringen med råvarer fra den store have lige uden for restaurantens vinduer, og selv om der er kød i flere af retterne, og det skam også er godt tilberedt, så viser køkkenet bare et utroligt overskud i behandlingen og tilberedning af grøntsager, så de både har sprødhed, smag og farve.
Alle serveringer har en utrolig lethed, med fine smagsnuancer som gør at alt kan smages og nydes.
Tempoet i serveringerne var fint, og betjeningen var høflig og opmærksom.
Vi havde valgt menu med tilhørende vinmenu til, og her er det naturvin der serveres til.
Selve lokalet er meget "råt" i denne gamle industrihal, hvor der er moderne billeder på væggene. Og der er altså en del larm i lokalet, selv om man sidder med rimelig afstand til nabobordene..
Et sidste lille minus på en ellers helt igennem uforglemmelig aften: Det havde været skønt hvis chefen havde kigget forbi vores bord med en enkelt servering. Han var i restauranten, men havde travlt med et enkelt bord hvor han serverede alle deres retter.

Tak, Henrik A

Rejsende, der kiggede på Amass, kiggede også på

Har du været i Amass? Fortæl om dine oplevelser!