“Forfærdelig service”

Køkkener: Sushi, Asiatisk, Japansk, Skandinavisk
Kvarter: Amager
Kvarter: Amager
Anmeldt 2. juli 2016 fra mobile enheder

Har bestilt take away derfra et par gange. God sushi, men helt forfærdelig service. Blev mødt af meget uvenlig ekspedient, der ikke var særlig hjælpsom eller serviceminded.

Dato for besøg: juli 2016
Tak, jeanetb2016

Anmeldt 8. september 2015 fra mobile enheder

Da vi næsten er nabo til Wabiwabi ender vi der tit til en gang "All you can eat". Maden og udvalget svinger mellem fantastisk og virkelig skuffende. Betjeningen er altid venlig uden at være noget særligt. Priserne er vel ok (i hvert fald på de dage hvor maden er god).

Dato for besøg: september 2015
Tak, DortheAndersen
Anmeldt 9. juli 2015

Ankom kl. ca. 18.45 bestilte "all you can eat" for 3 personer. Forretterne blev serveres kl. 19.30, og kort efter kom så sushi stykkerne, men kl 21.30 gav vi op efter at have ventet mere end 30 minutter på "opfyld". Så hvis du har tid å fint mad, men....

Dato for besøg: juli 2015
Tak, Bostrup
Anmeldt 23. maj 2015 fra mobile enheder

Har spist take-away herfra flere gange. Sushien er god men sticks er decideret ringe. Det er ikke billigt men OK for kvaliteten. Har flere gange måttet vente 20-30 minutter ud over den aftalte afhentningstid. Det er ikke OK - lad dog være med at sige, at det er klar om 20 minutter, når det tager 45 minutter. Pigerne i disken er generelt ret uopmærksomme.

Tak, mjw2902
Anmeldt 29. januar 2015 fra mobile enheder

Er du til sushi ad libitum, dog uden nigri, så er du kommet til det rette sted. Sticks indgår i konceptet, og især kyllinge sticksene er gode. Der er ikke meget bid i risene. Servicen er upåklagelig.

1  Tak, Michael D

Rejsende, der kiggede på Wabiwabi Sushi & More, kiggede også på

Har du været i Wabiwabi Sushi & More? Fortæl om dine oplevelser!