“Suverænt hverdagssmørrebrød”

Køkkener: Dansk
Kvarter: Indre By
Kvarter: Indre By
Anmeldt 27. september 2017

Café Ørstrup er en perle på mange måder.

Hyggeligt, uhøjtideligt, god mad og til rimelige priser. Selvom man har travlt, går der ikke så lang tid før maden serveres. Og så kan man jo passende falde lidt ned.

En varm anbefaling.

Tak, Lars1437

Anmeldt 21. april 2017 fra mobile enheder

Ind fra gaden op ad trappen og hundesulten. Beslutter mig for 2 fiskefrikadeller med hjemmerørt remoulade og en hønsesalat - tilsammen under 100 kr. Kommer efter knapt 10 minutter - lækkert anrettet med hjemmebagt brød. Det er knagenmig i orden til den pris og så er dem bag disken søde og med på at gæsten skal have en god oplevelse. Godt sted at spise en frokost ovenikøbet uden at blev Nyhavnsflået.

1  Tak, hcrordam
Anmeldt 2. februar 2017

Spiste frokost der. Bestilte rugbrød med flæskesteg. To flotte tykke skiver flæskesteg fik man, 2 skiver håndlavet rugbrød, rødkål og agurk salat til kr.59. Som Jyde troede jeg egentlig at Kbh var dyrere eller portionen mindre :-)

Venlig og hurtig service og hold da op der var trafik i den butik omkring kl 12

1  Tak, Stefan A
Anmeldt 8. december 2016

Vore yndlings spisested i København, et hyggeligt lille sted til en frokost væk fra byens larm.
God betjening og virkelig god og hjemmelavet smørrebrød.

Tak, vernerdamgaard
Anmeldt 30. august 2016 fra mobile enheder

Jeg spidser næsten hverdag der. De er så venlige og sød og maden er altid god.
If you are new try the flæskesteg sandwich ❤️

Tak, theoandreea

Rejsende, der kiggede på Cafe Ørstrup, kiggede også på