“Alt tip top”

Køkkener: Dansk
Kvarter: Indre By
Kvarter: Indre By
Anmeldt 2. februar 2017

Spiste frokost der. Bestilte rugbrød med flæskesteg. To flotte tykke skiver flæskesteg fik man, 2 skiver håndlavet rugbrød, rødkål og agurk salat til kr.59. Som Jyde troede jeg egentlig at Kbh var dyrere eller portionen mindre :-)

Venlig og hurtig service og hold da op der var trafik i den butik omkring kl 12

1  Tak, Stefan A

Anmeldt 8. december 2016

Vore yndlings spisested i København, et hyggeligt lille sted til en frokost væk fra byens larm.
God betjening og virkelig god og hjemmelavet smørrebrød.

Tak, vernerdamgaard
Anmeldt 30. august 2016 fra mobile enheder

Jeg spidser næsten hverdag der. De er så venlige og sød og maden er altid god.
If you are new try the flæskesteg sandwich ❤️

Tak, theoandreea
Anmeldt 1. august 2016 fra mobile enheder

Et af mine favoritsteder i København til et hurtigt måltid mad. Deres flæskestegssandwich er den bedste i byen. Man bliver mere end mæt.....

Tak, Henrik Ø
Anmeldt 27. juli 2016 fra mobile enheder

Jeg kom forbi med en udenlandsk veninde, der gerne ville prøve noget 'typisk dansk' og det fik hun. Det var lige som det skulle være og stykkerne er STORE!
Kan varmt anbefales.

Tak, Meridion

Rejsende, der kiggede på Cafe Ørstrup, kiggede også på

Har du været i Cafe Ørstrup? Fortæl om dine oplevelser!