“Godt spisested”

Køkkener: Dansk
Kvarter: Indre By
Kvarter: Indre By
Anmeldt 8. december 2016

Vore yndlings spisested i København, et hyggeligt lille sted til en frokost væk fra byens larm.
God betjening og virkelig god og hjemmelavet smørrebrød.

Dato for besøg: november 2016
Tak, vernerdamgaard

Anmeldt 30. august 2016 fra mobile enheder

Jeg spidser næsten hverdag der. De er så venlige og sød og maden er altid god.
If you are new try the flæskesteg sandwich ❤️

Dato for besøg: august 2016
Tak, theoandreea
Anmeldt 1. august 2016 fra mobile enheder

Et af mine favoritsteder i København til et hurtigt måltid mad. Deres flæskestegssandwich er den bedste i byen. Man bliver mere end mæt.....

Dato for besøg: juli 2016
Tak, 408henrik_
Anmeldt 27. juli 2016 fra mobile enheder

Jeg kom forbi med en udenlandsk veninde, der gerne ville prøve noget 'typisk dansk' og det fik hun. Det var lige som det skulle være og stykkerne er STORE!
Kan varmt anbefales.

Dato for besøg: juli 2016
Tak, Meridion
Anmeldt 8. juni 2016 fra mobile enheder

Lækkert og dejligt sted med en god atmosfære. Jeg kan varmt anbefale at besøge Café Ørstrup :) Jeg har været stamgæst og har nydt komme her til både kaffe og frokost.

Dato for besøg: juni 2016
Tak, Mikkel J