“God dansk frokost når det er bedst.”
Anmeldelse af Restaurant Turesen

Restaurant Turesen
Køkkener: Dansk
Kvarter: Indre By
Kvarter: Indre By
Anmeldt 10. august 2021 fra mobile enheder

En virkelig god frokost. Især skal fremhæves den hjemme gravede laks. Sammen med den kvindelige tjeners gode humør, fik vi 2 fantastiske timer på stedet - og det er ikke sidste gang.

Tak, Bendt Jørgen S

Anmeldt 7. juni 2021 fra mobile enheder

Lidt kedelig dealtilbud. Der blev serveret en sildefillet, fiskefillet, tarteletter og en lille kage.
En smagløs oplevelse. Til gengæld er øl og snaps priserne ok. Alt I alt bare ikke godt nok. Vi har tidligere været på dealtilbud i Tuesen og da blev der også serveret frikadeller og mørbrad.

Dato for besøg: maj 2021
1  Tak, Thyvej
Anmeldt 19. oktober 2020

Jeg har været der to gange med måneders mellemrum på en Spotdeal. Stedet har gammeldags hygge, betjeningen er fin og hurtig, maden rigelig, men ikke af høj standard. Sjusket anrettet. Færre retter og bedre kvalitet ville være at foretrække.

Dato for besøg: september 2020
Tak, Jette R
Anmeldt 13. september 2020

Vi har nu gentagne gange været på restauranten. Hver gang har vi fået god dansk mad, og en god betjening i hyggelige omgivelser. Man føler sig "hjemme". Man er næsten "i familie" med Maja (servitricen). Vi skal helt sikkert derind igen igen.
VBi har allerede bestilt bord til oktober. Glæder os allerede.

Dato for besøg: september 2020
1  Tak, PierreB2326
Anmeldt 28. august 2020

det var en super oplevelse fantastik mad og super og sød betjening i hyggelige lokaler det kunne ikke være bedre. vi kommer tilbage . carl. bille .

Tak, F1511ZBanneb

Rejsende, der kiggede på Restaurant Turesen, kiggede også på

Har du været i Restaurant Turesen? Fortæl om dine oplevelser!