“vi var 5 venner og spise på turesen”
Anmeldelse af Restaurant Turesen

Restaurant Turesen
Køkkener: Dansk
Kvarter: Indre By
Kvarter: Indre By
Anmeldt 28. august 2020

det var en super oplevelse fantastik mad og super og sød betjening i hyggelige lokaler det kunne ikke være bedre. vi kommer tilbage . carl. bille .

Tak, F1511ZBanneb

Anmeldt 27. august 2020

Skønneste og hyggeligste frokostrestaurant. Vi var 6 venner, og fik en skøn frokost, super sød og frisk betjening. Jeg har booket til min kone, det skal hun opleve.
Jan Rasmussen

Tak, H3810HWjanr
Anmeldt 21. august 2020

Det er den dårligste mad vi har fået , alt var dårligt !
ringe kvalitet på alt .
Troede en deal var så man kunne få lyst til at komme igen .
Men nej vi kommer ikke igen og vil ikke anbefale andre at gøre det .

Tak, 714birthea
Anmeldt 23. juli 2020

Det var 4. gang men bestemt IKKE den sidste, at vi spiste her og kan varmt anbefale restauranten.

Conni & Finn Fryd Petersen

Dato for besøg: juni 2020
Tak, Finnemand
Anmeldt 17. juni 2020

Da vi så vinduerne ude fra som ikke havde været pudset i lang tid, var vi ved at gå
Men vi havde fået en deal i gave, så vi valgte at gå ind
Vi blev meget overrasket over maden og betjening
Det hele smagte godt og betjeningen var super

Dato for besøg: juni 2020
Tak, dorteo2020

Rejsende, der kiggede på Restaurant Turesen, kiggede også på

Har du været i Restaurant Turesen? Fortæl om dine oplevelser!