Åben i dag: 10.00 - 17.00

Google
Sådan kan du opleve Den Blå Planet, Danmarks Akvarium
fra 5,00 US$
Anmeldt d. 30. juli 2021 fra mobile enheder

Der er virkelig sket meget her de sidste par år, så meget at opleve og se for voksne og børn. Vores favoritter er helt sikkert det store akvarium samt tunnel samt de 2 steder, hvor det er muligt at se og røre fisk. Men der er kommet så mange andet også.. skov, edderkopper og fortidens dyr.. meget at se på, så vi måtte rundt mere en 1 gang Områderne ude er også rigtige gode, man kan sidde ude og nyde sin mad, nyde liggestolene og se ud over vandet samt vandlegepladsen.

Kan anbefale at komme sent, der var færre mennesker og mere ro til at gå rundt og nyde.

Vi havde været der for ca 4-5 år siden, der er virkelig sket meget på de år og kommet så meget mere at se på.

Tag ind og oplev de fantastiske dyr samt det meget imødekommende og venlige personale, der gerne fortæller og giver ud af deres viden omkring de mange dyr.

Tak, LouiseGorjuNielsen
Anmeldt d. 22. juli 2021

Den blå planet er altid et besøg værd. Omgivelserne, opsætningen af de mange forskellige senearier gør, at der er noget for alle og i alle aldre at opleve.

Tak, Nils Bjørn L
Anmeldt d. 21. juli 2021

Når man set det gamle akvarium og ser dette her ligger der en tidsepoke. Her er der bygget nutidig formidling op på en spændende og interessant måde. Alle uanset alder får ny viden med hjem og nye indtryk af livet i havet.

1  Tak, GAage
Anmeldt d. 11. juli 2021 fra mobile enheder

Fantastisk oplevelse. Særlig tak de søde ansatte, der gav sig god tid til at fortælle. Og stort tak til Omar for den specielle oplevelse du gav os. Jeg har helt optur over den blå planet. Årskort er straks oprettet.

Tak, Tanja A
Anmeldt d. 1. december 2020

Hyggeligt sted at tage børnene med til en god, lærerig dag,
Flotte fisk og utrolige akvarier der skal opleves hvis man er i kbh

Dato for oplevelse: november 2020
Tak, Tommy572bh