Den Blå Planet, Danmarks Akvarium

834 anmeldelser
fra 68,41 $
fra 36,17 $
Anmeldt d. 14. september 2019 fra mobile enheder

Det er virkeligt flot op den blå planet.
Både udenfor og indendørs.
Der er skuespil for de helt små og fine rørebassiner med bemanding.
Det er selvfølgelig udstillinger og hvis man da ellers har formåen kan man dykke ned i hvert enkelte dyr der er udstillet.

Dato for oplevelse: september 2019
Tak, 198kasperf
Anmeldt d. 17. august 2019 fra mobile enheder

Det jeg rigtig godt kan lide ved den blå planet, er alle de små picnik områder de har lavet. Hvor man kan medbringe sin egen mad og drikkelse som man kan side og nyde med hele familien, eller skolen for den sags skyld.

De har et par café områder hvor man kan købe lidt lækkert, og noget at drikke.

De har også en restaurant hvor man kan købe mad, hvis man ikke ønsker at slæbe med selv.

Der er masser af muligheder for toilet!
Og handikap venlig.

Jeg er også vild med at de kører forskellige temaer, og skaber dermed variation fra gang til gang.
Vi er spændt på at se hvad de kan finde på næste gang

Dato for oplevelse: august 2019
Tak, MXavier91
Anmeldt d. 6. august 2019 fra mobile enheder

Besøget hos Den Blå Planet var en rigtig god oplevelse både for os voksne og børn. Det er virkelig flot og interessant. Personalet var også flinke og imødekommende.

Dato for oplevelse: august 2019
Tak, ThomasN1229
Anmeldt d. 31. juli 2019 fra mobile enheder

Det ser imponerende ud - men det er det ikke.... det er mange akvarier og mange flotte og skønne fisk, skildpadder, oddere osv. Men WAU- effekten mangler.
Der kunne godt være mere interaktion med akvariets gæster - altså opgaver der skal løses, ting man kan udfordres i eller fiskens verden vist på en anden måde end akvarier.
Og så syntes jeg at fiskene/dyrene har for lidt plads og det piner mit dyre-elskende hjerte.
Syntes ikke man kan bruge en hel dag i den blå planet.

Dato for oplevelse: juli 2019
Tak, mariaduch76
Anders E, Digital redaktør hos Den Blå Planet, Danmarks Akvarium, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 1. august 2019

Hej Maria

Tak for dit besøg og din anmeldelse. Jeg er ked af at besøget ikke levede op til dine forventninger.

Ift. plads til dyrene kan det være tricky, da det ikke altid er til at se på et dyr, hvor meget plads det har behov for. Jeg kan forsikre dig om, at der er tænkt meget på, at hvert dyr trives også ift. plads.

Bedste hilsner
Anders / Den Blå Planet

Anmeldt d. 2. juli 2019

En underlig, men facinerede og meget beskrivende rundtur under den største del af vores verden. Vi ser flere vand miljøer i kolde og varme vande.

Dato for oplevelse: august 2018
1  Tak, K N