“Fantastisk mad og service!”
Anmeldelse af Barburrito

Barburrito
Køkkener: Mexicansk, Gademad
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Indre By
Anmeldt 28. januar 2020

Glimrende mad og service i hyggelige lille restaurant. Der er altid god stemning, og god atmosfære..

Tak, 413nielsm

Anmeldt 6. januar 2020 fra mobile enheder

Elsker Mexikansk mad på dette autentiske sted. Det fås ikke bedre i København
Opmærksomt personale og god stemning. Husk bordreservation, da det er et populært sted

Tak, trinek128
Anmeldt 13. december 2019

Maden var super lækker - da vi skulle til koncert, var det skønt, at det hele bare spillede :-) Er klar til at komme tilbage

Tak, Karin J
Anmeldt 13. december 2019 fra mobile enheder

Rigtig god mexicansk mad, hyggelig hule og sød og smilende betjening. Top!! I får vores varmeste anbefaling.

Tak, acalier
Anmeldt 4. november 2019 fra mobile enheder

Vi havde set de gode anmeldelser og besluttede os at prøve stedet. Dårligt valg. Vi ventede længe inden der kom noget betjening. Da vi ikke spiser kød, bad vi om mulighed for at udskifte kylling med 2 tacos. Prisforskel på 6 kr., så tjeneren ville mene at vi skulle betale. Fair nok. Hun vender kort tid tilbage og siger at det ikke kan lade sig gøre, men vi kan få en majskolbe i stedet. Men vi ønsker ikke par tacos og ikke en majskolbe. Jeg spørger om hvorfor det ikke kan lade sig gøre. “Sådan er det bare”, vrisser hun, så vi nærmest bliver forskrækkede. Hmm - jeg spørger hendes kollega om de ikke lige kan tjekke igen - han bliver sur og siger at chefen bestemmer! Vi kigger på hinanden og beslutter for at forlade den uhøflige og meget lidt fleksible biks. Vi lægger da hellere de 700 kr. et andet sted.

Dato for besøg: november 2019
Tak, Michael K
CamillaHviidHansen, Ejer hos Barburrito, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 5. november 2019

Hola Michael, tak for at give os feedback på jeres oplevelse hos. Vi er super kede af at høre I ikke følte vores personale ville imødekomme jeres ønske. Jeg vil rigtig gerne høre lidt flere detaljer om jeres besøg. Har du mulighed og lyst til at skrive til mig på chh@maexico.com ville jeg blive super glad! Vi håber meget at høre fra jer!

Rejsende, der kiggede på Barburrito, kiggede også på

Frederiksberg, København

Har du været i Barburrito? Fortæl om dine oplevelser!