“Kan ikke bestille bord”

Køkkener: Café
Kvarter: Indre By
Kvarter: Indre By
Anmeldt 30. januar 2020

Vi har nu i over en uge prøvet at bestille bord hos dem. De tager ikke telefonen, når man ringer, og når man skriver til dem over mail svarer de, men bekræfter ikke ens reservation, selvom man beder dem om det. Jeg prøvede tre gange at få dem til at bekræfte forskellige reservationer på forskellige tidspunkter, de havde sagt var ledige og ingen af gangene svarede de. Da jeg skrev til dem igen, svarede de, at de var fuldt booket.

Tak, juliehga

Anmeldt 3. januar 2020

Det er under al kritik
Det er under al kritik. Vi var 5 gæster på restauranten i dag og vi gik alle et kvarter før den tid vi havde til “running burger” og mens den sidste af os stod på trappen, drejede de nøglen om og låste.
Det vi var blevet lovet i vores deal fik vi ikke, blandt andet skulle vi have fiskefilet og der kom to fiskefilet burgere ud til 5 personer og så kom der ikke flere, men en ved mit bord bad om at få nogle af de ting der manglede og så kom der flere fiskefilet ud, der var heller ikke kartoffelchips, heller ikke ovnbagte kartofler med rosmarin og havsalt, ej heller pommes frites (der skulle være to slags men der kom kun en) og der skulle være 5 forskellige slags dip, der var kun to. Der var en meget meget ringe deal, der kommer vi ikke igen. Bøf burgeren smagte godt nok, men ikke noget at juble over. De løgringe der skulle være, viste sig at være dej ringe, (Vi havde dissekeret to stykker).
Man har meget svært ved at ringe til dem, i går prøvede jeg 17 gange at ringe før jeg gav op, ville informere de, om at en var blevet forhindret i at kunne komme, hver gang jeg ringede fik jeg denne besked: abonnementens voicemail box er fyldt op.
Kan ikke anbefales til nogen.

Tak, bulebuma
Anmeldt 30. oktober 2019

Vi var på deres restaurant på Halmtorvet og fik "Running Burger". Der var ikke meget running over dette sted, vi sad ret langt nede af båndet, og da der var gået 45 minutter, havde vi kun fået ketchup og mayonnaise, fordi båndet blev tømt inden det nåede ned til os.
Endelig fik vi fat på en tjener som indså at det var et problem, og hun fik vendt båndet om, så vi fik burgere. Det var udpræget en skuffelse. Mest tørt brød og nogle 80'er bølge pommes frites, ikke noget at skrive hjem over.
Vi blev enige om, at 2 franske hotdogs fra Statoil var mere velsmagende. Penge smidt ud af vinduet. Aldrig mere.

Dato for besøg: oktober 2019
3  Tak, Henrik M
Anmeldt 16. juli 2019

Meget kedelig smørrebrød, fiskefilet kom til sidst, vi så ikke skyggen af rullepølsen. Forsøgt 3 gange at bestille snaps uden at få den. Der gik lang tid hvor der slet ingen mad var på båndet, og pludselig var de få tjener som var der væk, de stod i køkkenet og smurte smørrebrød, i lang tid kom der kun hønsesalat ud.. bestemt ikke et besøg værd, synd da det ellers kunne være en godt koncept, men det kræver mere end hvad stedet kan klare nu.

Dato for besøg: juli 2019
Tak, anettep2015
Anmeldt 24. juni 2019

Running smørrebrød - det skulle prøves. Men men men.....
Det kan ikke kaldes smørrebrød, snarere en udvidet håndmad. Der er mere rugbrød end pålæg.
Ingen salat, og især rullepølsemaden er fladere end flad og kedelig. Rugbrød med en halv avocado, en klat rygeost og et stykke syltet rødløg, mener jeg heller ikke er smørrebrød. Leverposten var skåret ud af en bakke, og så både meget kedelig og fed ud (der var mange hvide fedtperler i). Først efter ca. 40 min kom der fiskefilét rundt på båndet - der var vi nærmest mætte.
Jeg forstår ikke, hvorfor båndet ikke er kølet. Maden kørte længe rundt og blev mere og mere tør og kedelig, for det blev ikke taget af båndet.
Ydermere reklamerer de med 10 forskellige slags smørrebrød, vi fik 8 forskellige serveret på båndet.
Vi kommer desværre ikke igen, og vil heller ikke anbefale stedet. Ikke kun pga madens manglende kvalitet, men også pga personalets meget ligegyldige attitude overfor gæsterne. De så ikke ud som om, de nød at være på job.

Dato for besøg: juni 2019
1  Tak, Dorte R

Rejsende, der kiggede på Cafe casa denmark, kiggede også på

Har du været i Cafe casa denmark? Fortæl om dine oplevelser!