“God frokost - fin kvalitet”
Anmeldelse af Svane Pub

Svane Pub
Køkkener: Dansk
Spisemuligheder: Reservationer
Kvarter: Det ydre Østerbro
Anmeldt for 3. december 2017

Frokostbuffeen er ikke den største, men er stor nok, og maden er af rigtig god kvalitet. God sild, rigtig god svinekam med perfekt sprød sværd, god laks, fint brød.

God traditionel dansk mad.

Tak, Benny B

Anmeldt for 28. oktober 2017

Endnu en gang havde jeg inviteret vennerne til Svane Pubs frokostbuffet, og endnu engang var vi meget tilfredse. Det var både godt og rigeligt af det man venter af en dansk frokost. Vi vil altid anbefale andre at prøve den gode buffet, der er uden pjat, men gedigen.

Tak, line661
Anmeldt for 19. oktober 2017 fra mobile enheder

Mørkt og tæt pakket sted. Ikke særlig hyggeligt. Maden OK, hvis man er til buffet. Høflig betjening, men ikke et sted jeg kommet igen.

Tak, Mia H
Anmeldt for 2. september 2017

Havde købt en deal til frokostbuffet for 2 personer meget billigt.
Det var lækker mad og billige drikkevarer, vi følte os velkommen lige fra vi trådte ind af døren og betjeningen var alletiders - det kan anbefales og der kommer vi igen

1  Tak, bmbb48
Anmeldt for 12. juli 2017

Svanepubben serverer en til prisen fremragende frokost buffet. Maden er dansk m. f.eks. tarteletter, flæskesteg, sild, fiskefilet, men alt er frisklavet. Et fremragende måltid mad til prisen.

1  Tak, Steen M

Rejsende, der kiggede på Svane Pub, kiggede også på

Østerbro, Region Hovedstaden

Har du været i Svane Pub? Fortæl om dine oplevelser!